Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22418

Název: Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчання
Autoři: Рожко, Наталія Ярославівна
Affiliation: ТНТУ ім І. Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчання / укл. : Н.Я. Рожко. – Тернопіль : ТНТУ, 2017. – 30 с.
Datum vydání: 2017
Date of entry: 23-lis-2017
Country (code): UA
Number of pages: 30
Abstrakt: Студент готується до написання курсової роботи, поступово набуваючи навичок самостійного опрацювання наукової літератури, періодичної преси, бібліографічних джерел, архівних матеріалів та первинної документації підприємств тощо. В ознайомленні з методами наукової роботи, в прищепленні навичок наукового дослідження велику роль відіграють практичні і семінарські заняття на 5 – 6 курсах та наукові семінари, в яких працюють студенти 5 – 6 курсів.
Popis: Головна мета виконання курсової роботи — глибоко і творчо вивчити конкретне питання (проблему) теорії та практики з елементами поглибленого аналізу, опанувати методи наукового дослідження. У процесі роботи студенти вдосконалюють і розвивають такі навички та вміння: – самостійно формулювати проблему дослідження; – визначати мету, основні завдання, предмет, об'єкт дослідження; – здійснювати пошук і добір необхідної наукової інформації; – аналізувати реальні факти і події, пов'язані з діяльністю підприєм-ницьких структур (підприємств виробничої, житлово-комунальної, побутової та соціальної сфери) всіх форм власності; – логічно і аргументовано висловлювати свої думки, пропозиції, роби¬ти висновки; – правильно оформляти науково-довідковий матеріал; – публічно захищати підготовлену роботу (робити наукові повідом-лення, відпо¬відати на запитання, захищати свою точку зору тощо). Успіх курсової роботи великою мірою залежить від зацікавленості сту¬дента темою дослідження. Лише та праця, яка виконується з інтересом, з творчим горінням, розкриває його наукові здібності і приносить автору моральне задо¬волення. Курсова робота є безпосереднім проявом активної і цілеспрямованої учас¬ті студента в науково-дослідній роботі, що має конкретне значення і вагомо впли¬ває на формування спеціаліста, що вміє творчо мислити, робити власні висновки.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22418
Content type: Methodical recommendations
Vyskytuje se v kolekcích:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Metodychka_ITR.doc167 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Metodychka_ITR.djvu215,8 kBDjVuZobrazit/otevřít
Metodychka_ITR.pdf484,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Metodychka_ITR__COVER.png78,43 kBimage/pngZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora