Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22418

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРожко, Наталія Ярославівна-
dc.date.accessioned2017-11-23T10:26:59Z-
dc.date.available2017-11-23T10:26:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчання / укл. : Н.Я. Рожко. – Тернопіль : ТНТУ, 2017. – 30 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22418-
dc.descriptionГоловна мета виконання курсової роботи — глибоко і творчо вивчити конкретне питання (проблему) теорії та практики з елементами поглибленого аналізу, опанувати методи наукового дослідження. У процесі роботи студенти вдосконалюють і розвивають такі навички та вміння: – самостійно формулювати проблему дослідження; – визначати мету, основні завдання, предмет, об'єкт дослідження; – здійснювати пошук і добір необхідної наукової інформації; – аналізувати реальні факти і події, пов'язані з діяльністю підприєм-ницьких структур (підприємств виробничої, житлово-комунальної, побутової та соціальної сфери) всіх форм власності; – логічно і аргументовано висловлювати свої думки, пропозиції, роби¬ти висновки; – правильно оформляти науково-довідковий матеріал; – публічно захищати підготовлену роботу (робити наукові повідом-лення, відпо¬відати на запитання, захищати свою точку зору тощо). Успіх курсової роботи великою мірою залежить від зацікавленості сту¬дента темою дослідження. Лише та праця, яка виконується з інтересом, з творчим горінням, розкриває його наукові здібності і приносить автору моральне задо¬волення. Курсова робота є безпосереднім проявом активної і цілеспрямованої учас¬ті студента в науково-дослідній роботі, що має конкретне значення і вагомо впли¬ває на формування спеціаліста, що вміє творчо мислити, робити власні висновки.uk_UA
dc.description.abstractСтудент готується до написання курсової роботи, поступово набуваючи навичок самостійного опрацювання наукової літератури, періодичної преси, бібліографічних джерел, архівних матеріалів та первинної документації підприємств тощо. В ознайомленні з методами наукової роботи, в прищепленні навичок наукового дослідження велику роль відіграють практичні і семінарські заняття на 5 – 6 курсах та наукові семінари, в яких працюють студенти 5 – 6 курсів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМетодичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчанняuk_UA
dc.typeMethodical recommendationsuk_UA
dc.format.pages30-
dc.contributor.affiliationТНТУ ім І. Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Appears in Collections:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Metodychka_ITR.doc167 kBMicrosoft WordView/Open
Metodychka_ITR.djvu215,8 kBDjVuView/Open
Metodychka_ITR.pdf484,85 kBAdobe PDFView/Open
Metodychka_ITR__COVER.png78,43 kBimage/pngView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools