Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22239

Tytuł: Extensive reading in esp learning
Authors: Plavutska, I.
Denysiuk, N.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Plavutska I. Extensive reading in esp learning / I. Plavutska, N. Denysiuk // Матеріали ⅩⅩ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 17-18 травня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 275–276. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Plavutska I., Denysiuk N. (2017) Extensive reading in esp learning. Materials of ⅩⅩ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 17-18 May 2017), pp. 275-276 [in English].
Część publikacji: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅩ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 18-maj-2017
Date of entry: 1-lis-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 17-18 травня 2017 року
17-18 May 2017
UDC: 808
ББК 81.2
Strony: 2
Zakres stron: 275-276
Główna strona: 275
Strona końcowa: 276
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22239
Wykaz piśmiennictwa: 1. Burns, A. 2003. Reading practices: From outside to inside the classroom. TESOL Journal 12 (3), 18–23.
2. Dorn, L.J., and C. Soffos. 2005. Teaching for deep comprehension: A reading workshop approach. Portland, ME: Stenhouse.
3. Farris, P. J., C. J. Fuhler, and M. P. Walther. 2004. Teaching reading. A balanced approach for today’s classrooms. New York: McGraw-Hill.
4. Graves, M. F., C. Juel, and B. B. Graves. 2000. Teaching reading in the 21st century. 2nd ed. Boston: Allyn and Bacon.
5. Gee, R. W. 1999. Encouraging ESL Students to Read. TESOL Journal 8 (1), 3–7.
6. McKenna, M. C., and S. A. Stahl. 2003. Assessment for reading instruction. New York: Guilford Press.
References: 1. Burns, A. 2003. Reading practices: From outside to inside the classroom. TESOL Journal 12 (3), 18–23.
2. Dorn, L.J., and C. Soffos. 2005. Teaching for deep comprehension: A reading workshop approach. Portland, ME: Stenhouse.
3. Farris, P. J., C. J. Fuhler, and M. P. Walther. 2004. Teaching reading. A balanced approach for today’s classrooms. New York: McGraw-Hill.
4. Graves, M. F., C. Juel, and B. B. Graves. 2000. Teaching reading in the 21st century. 2nd ed. Boston: Allyn and Bacon.
5. Gee, R. W. 1999. Encouraging ESL Students to Read. TESOL Journal 8 (1), 3–7.
6. McKenna, M. C., and S. A. Stahl. 2003. Assessment for reading instruction. New York: Guilford Press.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2017)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi