Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22239
Tytuł: | Extensive reading in esp learning |
Authors: | Plavutska, I. Denysiuk, N. |
Affiliation: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Bibliographic description (Ukraine): | Plavutska I. Extensive reading in esp learning / I. Plavutska, N. Denysiuk // Матеріали ⅩⅩ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 17-18 травня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 275–276. — (Гуманітарні науки). |
Bibliographic description (International): | Plavutska I., Denysiuk N. (2017) Extensive reading in esp learning. Materials of ⅩⅩ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 17-18 May 2017), pp. 275-276 [in English]. |
Część publikacji: | Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя Materials of ⅩⅩ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj |
Konferencja/wydarzenie: | ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя |
Journal/kolekcja: | Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя |
Data wydania: | 18-maj-2017 |
Date of entry: | 1-lis-2017 |
Wydawca: | ТНТУ TNTU |
Place edycja: | Тернопіль Ternopil |
Zakresu czasowego: | 17-18 травня 2017 року 17-18 May 2017 |
UDC: | 808 ББК 81.2 |
Strony: | 2 |
Zakres stron: | 275-276 |
Główna strona: | 275 |
Strona końcowa: | 276 |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22239 |
Wykaz piśmiennictwa: | 1. Burns, A. 2003. Reading practices: From outside to inside the classroom. TESOL Journal 12 (3), 18–23. 2. Dorn, L.J., and C. Soffos. 2005. Teaching for deep comprehension: A reading workshop approach. Portland, ME: Stenhouse. 3. Farris, P. J., C. J. Fuhler, and M. P. Walther. 2004. Teaching reading. A balanced approach for today’s classrooms. New York: McGraw-Hill. 4. Graves, M. F., C. Juel, and B. B. Graves. 2000. Teaching reading in the 21st century. 2nd ed. Boston: Allyn and Bacon. 5. Gee, R. W. 1999. Encouraging ESL Students to Read. TESOL Journal 8 (1), 3–7. 6. McKenna, M. C., and S. A. Stahl. 2003. Assessment for reading instruction. New York: Guilford Press. |
References: | 1. Burns, A. 2003. Reading practices: From outside to inside the classroom. TESOL Journal 12 (3), 18–23. 2. Dorn, L.J., and C. Soffos. 2005. Teaching for deep comprehension: A reading workshop approach. Portland, ME: Stenhouse. 3. Farris, P. J., C. J. Fuhler, and M. P. Walther. 2004. Teaching reading. A balanced approach for today’s classrooms. New York: McGraw-Hill. 4. Graves, M. F., C. Juel, and B. B. Graves. 2000. Teaching reading in the 21st century. 2nd ed. Boston: Allyn and Bacon. 5. Gee, R. W. 1999. Encouraging ESL Students to Read. TESOL Journal 8 (1), 3–7. 6. McKenna, M. C., and S. A. Stahl. 2003. Assessment for reading instruction. New York: Guilford Press. |
Typ zawartości: | Conference Abstract |
Występuje w kolekcjach: | ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2017) |
Pliki tej pozycji:
Plik | Opis | Wielkość | Format | |
---|---|---|---|---|
NKTNTU_2017_Plavutska_I-Extensive_reading_in_275-276.pdf | 448,3 kB | Adobe PDF | Przeglądanie/Otwarcie | |
NKTNTU_2017_Plavutska_I-Extensive_reading_in_275-276.djvu | 31,7 kB | DjVu | Przeglądanie/Otwarcie | |
NKTNTU_2017_Plavutska_I-Extensive_reading_in_275-276__COVER.jpg | 190,18 kB | JPEG | Przeglądanie/Otwarcie |
Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi