Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22239

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorPlavutska, I.
dc.contributor.authorDenysiuk, N.
dc.coverage.temporal17-18 травня 2017 року
dc.coverage.temporal17-18 May 2017
dc.date.accessioned2017-11-01T13:00:07Z-
dc.date.available2017-11-01T13:00:07Z-
dc.date.created2017-05-18
dc.date.issued2017-05-18
dc.identifier.citationPlavutska I. Extensive reading in esp learning / I. Plavutska, N. Denysiuk // Матеріали ⅩⅩ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 17-18 травня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 275–276. — (Гуманітарні науки).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22239-
dc.format.extent275-276
dc.language.isoen
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
dc.relation.ispartofMaterials of ⅩⅩ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
dc.titleExtensive reading in esp learning
dc.typeConference Abstract
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc808
dc.subject.udcББК 81.2
dc.relation.references1. Burns, A. 2003. Reading practices: From outside to inside the classroom. TESOL Journal 12 (3), 18–23.
dc.relation.references2. Dorn, L.J., and C. Soffos. 2005. Teaching for deep comprehension: A reading workshop approach. Portland, ME: Stenhouse.
dc.relation.references3. Farris, P. J., C. J. Fuhler, and M. P. Walther. 2004. Teaching reading. A balanced approach for today’s classrooms. New York: McGraw-Hill.
dc.relation.references4. Graves, M. F., C. Juel, and B. B. Graves. 2000. Teaching reading in the 21st century. 2nd ed. Boston: Allyn and Bacon.
dc.relation.references5. Gee, R. W. 1999. Encouraging ESL Students to Read. TESOL Journal 8 (1), 3–7.
dc.relation.references6. McKenna, M. C., and S. A. Stahl. 2003. Assessment for reading instruction. New York: Guilford Press.
dc.relation.referencesen1. Burns, A. 2003. Reading practices: From outside to inside the classroom. TESOL Journal 12 (3), 18–23.
dc.relation.referencesen2. Dorn, L.J., and C. Soffos. 2005. Teaching for deep comprehension: A reading workshop approach. Portland, ME: Stenhouse.
dc.relation.referencesen3. Farris, P. J., C. J. Fuhler, and M. P. Walther. 2004. Teaching reading. A balanced approach for today’s classrooms. New York: McGraw-Hill.
dc.relation.referencesen4. Graves, M. F., C. Juel, and B. B. Graves. 2000. Teaching reading in the 21st century. 2nd ed. Boston: Allyn and Bacon.
dc.relation.referencesen5. Gee, R. W. 1999. Encouraging ESL Students to Read. TESOL Journal 8 (1), 3–7.
dc.relation.referencesen6. McKenna, M. C., and S. A. Stahl. 2003. Assessment for reading instruction. New York: Guilford Press.
dc.identifier.citationenPlavutska I., Denysiuk N. (2017) Extensive reading in esp learning. Materials of ⅩⅩ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 17-18 May 2017), pp. 275-276 [in English].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
dc.citation.spage275
dc.citation.epage276
dc.citation.conferenceⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Koleksiyonlarda Görünür:ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2017)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.