Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22239

Назва: Extensive reading in esp learning
Автори: Plavutska, I.
Denysiuk, N.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Plavutska I. Extensive reading in esp learning / I. Plavutska, N. Denysiuk // Матеріали ⅩⅩ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя, 17-18 травня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — С. 275–276. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description: Plavutska I., Denysiuk N. (2017) Extensive reading in esp learning. Materials of ⅩⅩ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 17-18 May 2017), pp. 275-276 [in English].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅩ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Конференція/захід: ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅩ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Дата публікації: 18-тра-2017
Дата внесення: 1-лис-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 17-18 травня 2017 року
17-18 May 2017
УДК: 808
ББК 81.2
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 275-276
Початкова сторінка: 275
Кінцева сторінка: 276
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/22239
Перелік літератури: 1. Burns, A. 2003. Reading practices: From outside to inside the classroom. TESOL Journal 12 (3), 18–23.
2. Dorn, L.J., and C. Soffos. 2005. Teaching for deep comprehension: A reading workshop approach. Portland, ME: Stenhouse.
3. Farris, P. J., C. J. Fuhler, and M. P. Walther. 2004. Teaching reading. A balanced approach for today’s classrooms. New York: McGraw-Hill.
4. Graves, M. F., C. Juel, and B. B. Graves. 2000. Teaching reading in the 21st century. 2nd ed. Boston: Allyn and Bacon.
5. Gee, R. W. 1999. Encouraging ESL Students to Read. TESOL Journal 8 (1), 3–7.
6. McKenna, M. C., and S. A. Stahl. 2003. Assessment for reading instruction. New York: Guilford Press.
References: 1. Burns, A. 2003. Reading practices: From outside to inside the classroom. TESOL Journal 12 (3), 18–23.
2. Dorn, L.J., and C. Soffos. 2005. Teaching for deep comprehension: A reading workshop approach. Portland, ME: Stenhouse.
3. Farris, P. J., C. J. Fuhler, and M. P. Walther. 2004. Teaching reading. A balanced approach for today’s classrooms. New York: McGraw-Hill.
4. Graves, M. F., C. Juel, and B. B. Graves. 2000. Teaching reading in the 21st century. 2nd ed. Boston: Allyn and Bacon.
5. Gee, R. W. 1999. Encouraging ESL Students to Read. TESOL Journal 8 (1), 3–7.
6. McKenna, M. C., and S. A. Stahl. 2003. Assessment for reading instruction. New York: Guilford Press.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅩ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.