Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21808

Título : Психологічні методи управлінського впливу на туристичному підприємстві
Otros títulos : Psychological management techniques affecting tourism enterprises
Autor : Габрух, Н.
Gabruh, N.
Affiliation: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University
Bibliographic description (Ukraine): Габрух Н. Психологічні методи управлінського впливу на туристичному підприємстві / Габрух Н. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 34–36. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Gabruh N. (2017) Psykholohichni metody upravlinskoho vplyvu na turystychnomu pidpryiemstvi [Psychological management techniques affecting tourism enterprises]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 34-36 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Conference/Event: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Fecha de publicación : 25-abr-2017
Date of entry: 26-jul-2017
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
UDC: 338.486.3
Number of pages: 3
Page range: 34-36
Start page: 34
End page: 36
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21808
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
References (Ukraine): 1. Гольдштейн Г. Я. Основы менеджмента: Учебное пособие / Г. Я. Гольдштейн. – Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2003. – 230 с.
2. Дяченко Л. А. Суть та особливості управління підприємствами туристичної сфери / Л. А. Дяченко // Вісник Чернівецького торгівельно-економічного інституту. – 2011. – №1. – С. 36-41.
3. Кабушкин Н. И. Основы менеджмента: Учебное пособие / Н. И. Кабушкин. – Москва: Новое знание, 2009. – 336 с.
4. Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика / М. П. Мальська, В. В. Худо. – Київ: Центр учбової літератури, 2012. – 368 с.
References (International): 1. Holdshtein H. Ia. Osnovy menedzhmenta: Uchebnoe posobie, H. Ia. Holdshtein, Tahanroh: Izd-vo TRTU, 2003, 230 p.
2. Diachenko L. A. Sut ta osoblyvosti upravlinnia pidpryiemstvamy turystychnoi sfery, L. A. Diachenko, Visnyk Chernivetskoho torhivelno-ekonomichnoho instytutu, 2011, No 1, P. 36-41.
3. Kabushkin N. I. Osnovy menedzhmenta: Uchebnoe posobie, N. I. Kabushkin, Moskva: Novoe znanie, 2009, 336 p.
4. Malska M. P. Turystychnyi biznes: teoriia ta praktyka, M. P. Malska, V. V. Khudo, Kyiv: Centre of Educational Literature, 2012, 368 p.
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.