Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21808

Назва: Психологічні методи управлінського впливу на туристичному підприємстві
Інші назви: Psychological management techniques affecting tourism enterprises
Автори: Габрух, Н.
Gabruh, N.
Приналежність: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Kamianets-Podilsky Ivan Ohienko National University
Бібліографічний опис: Габрух Н. Психологічні методи управлінського впливу на туристичному підприємстві / Габрух Н. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 34–36. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Gabruh N. (2017) Psykholohichni metody upravlinskoho vplyvu na turystychnomu pidpryiemstvi [Psychological management techniques affecting tourism enterprises]. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 2, pp. 34-36 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Конференція/захід: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 25-кві-2017
Дата внесення: 26-лип-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
УДК: 338.486.3
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 34-36
Початкова сторінка: 34
Кінцева сторінка: 36
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21808
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Перелік літератури: 1. Гольдштейн Г. Я. Основы менеджмента: Учебное пособие / Г. Я. Гольдштейн. – Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2003. – 230 с.
2. Дяченко Л. А. Суть та особливості управління підприємствами туристичної сфери / Л. А. Дяченко // Вісник Чернівецького торгівельно-економічного інституту. – 2011. – №1. – С. 36-41.
3. Кабушкин Н. И. Основы менеджмента: Учебное пособие / Н. И. Кабушкин. – Москва: Новое знание, 2009. – 336 с.
4. Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика / М. П. Мальська, В. В. Худо. – Київ: Центр учбової літератури, 2012. – 368 с.
References: 1. Holdshtein H. Ia. Osnovy menedzhmenta: Uchebnoe posobie, H. Ia. Holdshtein, Tahanroh: Izd-vo TRTU, 2003, 230 p.
2. Diachenko L. A. Sut ta osoblyvosti upravlinnia pidpryiemstvamy turystychnoi sfery, L. A. Diachenko, Visnyk Chernivetskoho torhivelno-ekonomichnoho instytutu, 2011, No 1, P. 36-41.
3. Kabushkin N. I. Osnovy menedzhmenta: Uchebnoe posobie, N. I. Kabushkin, Moskva: Novoe znanie, 2009, 336 p.
4. Malska M. P. Turystychnyi biznes: teoriia ta praktyka, M. P. Malska, V. V. Khudo, Kyiv: Centre of Educational Literature, 2012, 368 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.