Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21650

Title: Цільова та функціональна моделі інформаційно-психологічного впливу
Authors: Гріга, В.
Affiliation: Національний авіаційний університет
Bibliographic description (Ukraine): Гріга В. Цільова та функціональна моделі інформаційно-психологічного впливу / Гріга В. // Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 25-26 квітня 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 1. — С. 49. — (Секція: Інформаційні технології).
Bibliographic description (International): Hriha V. (2017) Tsilova ta funktsionalna modeli informatsiino-psykholohichnoho vplyvu. Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 25-26 April 2017), vol. 1, pp. 49 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Abstracts Ⅹ Ukrainian student scientific-technical conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Conference/Event: Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Збірник тез Ⅹ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 1
Issue Date: 25-Apr-2017
Date of entry: 26-Jul-2017
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 25-26 квітня 2017 року
25-26 April 2017
UDC: 004.021
Number of pages: 1
Page range: 49
Start page: 49
End page: 49
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/21650
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017
Content type: Article
Appears in Collections:Ⅹ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2017)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.