Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20777
Tytuł: Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни "Інформаційний маркетинг"
Authors: Семенюк, Світлана Богданівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Методичні вказівки до самостійної роботи дисципліни «Інформаційний маркетинг» для студентів факультету економіки і менеджменту за спеціальністю «Маркетинг» / укл. : С.Б.Семенюк. - Тернопіль : ТНТУ ім. Івана Пулюя, 2016. - 30 с.
Data wydania: 1-lis-2016
Date of entry: 25-maj-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Strony: 30
Abstract: Самостійна робота студента є невід’ємною складовою процесу вивчення дисципліни «Інформаційний маркетинг», її зміст визначається робочою навчальною програмою, методичними матеріалами, завданнями та вказівками викладача.
Opis: Основним видом самостійної роботи студентів є опрацювання наукових, методичних, інформаційних джерел, нормативно-правових актів, інструктивних матеріалів тощо.
Content: Типовими формами завдань при виконанні самостійної роботи студентів з курсу «Інформаційний маркетинг» є: конспект теоретичних питань, реферат з проблемних питань, доповідь з дискусійних питань, ситуаційних завдань.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/20777
Typ zawartości: Learning Object
Występuje w kolekcjach:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
методичні вказівки до самостійної роботи.doc292,5 kBMicrosoft WordPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora