Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9207

Tytuł: Розробка організаційно – управлінського механізму маркетингової діяльності промислових підприємств
Authors: Поворозник, Ю.
Піняк, І.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Поворозник Ю. Розробка організаційно – управлінського механізму маркетингової діяльності промислових підприємств / Ю. Поворозник, І. Піняк // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 29. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Povoroznyk Yu., Piniak I. (2012) Rozrobka orhanizatsiino – upravlinskoho mekhanizmu marketynhovoi diialnosti promyslovykh pidpryiemstv. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 29 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅥ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Tom: Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Data wydania: 5-gru-2012
Date of entry: 11-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
UDC: 53.374
539.213
Zakres stron: 29
Główna strona: 29
Strona końcowa: 29
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9207
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅥ Наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi