Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9205

Tytuł: Поняття та значення екологічного маркетингу
Authors: Оксентюк, Б.
Оксентюк, А.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Оксентюк Б. Поняття та значення екологічного маркетингу / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції ТНТУ ім. Ів. Пулюя, 5-6 грудня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — Том Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки. — С. 27. — (Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Oksentiuk B., Oksentiuk A. (2012) Poniattia ta znachennia ekolohichnoho marketynhu. Collection of abstracts ⅩⅥ Conference of Ternopil Ivan Puluj National Technical University (Tern., 5-6 December 2012), vol. Ⅲ, pp. 27 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅥ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей ⅩⅥ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Tom: Ⅲ: Гуманітарні, соціальні та економічні науки
Data wydania: 5-gru-2012
Date of entry: 11-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 5-6 грудня 2012 року
5-6 December 2012
UDC: 658.339.1
Zakres stron: 27
Główna strona: 27
Strona końcowa: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/9205
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅥ Наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi