Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8806

Tytuł: Застосування ідей інституціоналізму в функціонуванні соціально-економічних систем в Україні
Inne tytuły: Application of institutionalism ideas in the functioning of socio-economic systems in Ukraine
Authors: Кухній, Леся Степанівна
Kukhnii, Lesia
Akcesoria: ПВНЗ "Галицька академія", Україна
Cytat: Кухній Л. С. Застосування ідей інституціоналізму в функціонуванні соціально-економічних систем в Україні / Леся Кухній // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 164-166. — (Секція 4. Соціально-економічні проблеми теорії і практики розвитку економічних систем).
Bibliographic description: Kukhnii L. (2013) Zastosuvannia idei instytutsionalizmu v funktsionuvanni sotsialno-ekonomichnykh system v Ukraini [Application of institutionalism ideas in the functioning of socio-economic systems in Ukraine]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 164-166 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 25-kwi-2013
Date of entry: 2-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 330.46
Zakres stron: 164-166
Główna strona: 164
Strona końcowa: 166
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8806
Wykaz piśmiennictwa: 1. SWOT-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: Навчальний посібник / За ред. Л.В.Балабанової. – 2-ге вид., випр. і доп. – К. : Знання, 2005.–301 с. – (Вища освіта ХХІ ст.).
References: 1. SWOT-analiz – osnova formuvannia marketynhovykh stratehii: Navchalnyi posibnyk, ed. L.V.Balabanovoi, 2-he vyd., vypr. i dop, K. : Znannia, 2005.–301 p, (Vyshcha osvita KhKhI st.).
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi