Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8801

Título: Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегії
Outros títulos: Modern economic and mathematical methods of forming the marketing strategy
Autor: Ящишин, Тарас
Yashyshyn, Taras
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Ящишин Т. Сучасні економіко-математичні методи формування маркетингової стратегії / Тарас Ящишин // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 153-155. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Yashyshyn T. (2013) Suchasni ekonomiko-matematychni metody formuvannia marketynhovoi stratehii [Modern economic and mathematical methods of forming the marketing strategy]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 153-155 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data: 25-Abr-2013
Date of entry: 2-Fev-2016
Editora: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
UDC: 339.13
Page range: 153-155
Start page: 153
End page: 155
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8801
Content type: Article
Aparece nas colecções:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.