Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8756

Назва: Удосконалення формування стратегії здійснення комерційної діяльності підприємства на основі використання збалансованої системи показників
Інші назви: Improvement of the strategy formation for the enterprise commercial activity by using the balanced scorecard
Автори: Шалай, Лілія
Shalai, Liliia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Шалай Л. Удосконалення формування стратегії здійснення комерційної діяльності підприємства на основі використання збалансованої системи показників / Лілія Шалай // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 62-64. — (Секція 1. Актуальні проблеми теорії і практики фінансів, обліку та контролю).
Bibliographic description: Shalai L. (2013) Udoskonalennia formuvannia stratehii zdiisnennia komertsiinoi diialnosti pidpryiemstva na osnovi vykorystannia zbalansovanoi systemy pokaznykiv [Improvement of the strategy formation for the enterprise commercial activity by using the balanced scorecard]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 62-64 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Конференція/захід: Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата публікації: 25-кві-2013
Дата внесення: 2-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
УДК: 658.1
Діапазон сторінок: 62-64
Початкова сторінка: 62
Кінцева сторінка: 64
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8756
Перелік літератури: 1. Бойчук І.В. Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства / І. В. Бойчук // Регіональна економіка. – 2007. – № 1. – С. 297-302.
2. Бурлака О.В. Система збалансованих показників як інструмент підвищення стратегічного потенціалу підприємства / О.В. Бурлака // Формування ринкових відносин в Україні. – 2008. – № 2. – С.43-47.
References: 1. Boichuk I.V. Znachennia stratehichnoho marketynhu v upravlinni diialnistiu promyslovoho pidpryiemstva, I. V. Boichuk, Rehionalna ekonomika, 2007, No 1, P. 297-302.
2. Burlaka O.V. Systema zbalansovanykh pokaznykiv yak instrument pidvyshchennia stratehichnoho potentsialu pidpryiemstva, O.V. Burlaka, Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini, 2008, No 2, P.43-47.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.