Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8756

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШалай, Ліліяuk
dc.contributor.authorShalai, Liliiauk
dc.coverage.temporal25 квітня 2013 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 25, 2013uk
dc.date.accessioned2016-02-02T00:21:44Z-
dc.date.available2016-02-02T00:21:44Z-
dc.date.created2013-04-25uk
dc.date.issued2013-04-25uk
dc.identifier.citationШалай Л. Удосконалення формування стратегії здійснення комерційної діяльності підприємства на основі використання збалансованої системи показників / Лілія Шалай // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 62-64. — (Секція 1. Актуальні проблеми теорії і практики фінансів, обліку та контролю).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8756-
dc.format.extent62-64uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.titleУдосконалення формування стратегії здійснення комерційної діяльності підприємства на основі використання збалансованої системи показниківuk
dc.title.alternativeImprovement of the strategy formation for the enterprise commercial activity by using the balanced scorecarduk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc658.1uk
dc.relation.references1. Бойчук І.В. Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства / І. В. Бойчук // Регіональна економіка. – 2007. – № 1. – С. 297-302.uk
dc.relation.references2. Бурлака О.В. Система збалансованих показників як інструмент підвищення стратегічного потенціалу підприємства / О.В. Бурлака // Формування ринкових відносин в Україні. – 2008. – № 2. – С.43-47.uk
dc.relation.referencesen1. Boichuk I.V. Znachennia stratehichnoho marketynhu v upravlinni diialnistiu promyslovoho pidpryiemstva, I. V. Boichuk, Rehionalna ekonomika, 2007, No 1, P. 297-302.uk
dc.relation.referencesen2. Burlaka O.V. Systema zbalansovanykh pokaznykiv yak instrument pidvyshchennia stratehichnoho potentsialu pidpryiemstva, O.V. Burlaka, Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini, 2008, No 2, P.43-47.uk
dc.identifier.citationenShalai L. (2013) Udoskonalennia formuvannia stratehii zdiisnennia komertsiinoi diialnosti pidpryiemstva na osnovi vykorystannia zbalansovanoi systemy pokaznykiv [Improvement of the strategy formation for the enterprise commercial activity by using the balanced scorecard]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 62-64 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage62uk
dc.citation.epage64uk
dc.citation.conferenceⅢ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2013)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.