Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8330

Tytuł: Особливості проведення маркетингових досліджень
Inne tytuły: Features of marketing research
Authors: Кулик, Юлія Романівна
Kulik, Yuliya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Кулик Ю. Р. Особливості проведення маркетингових досліджень / Юлія Кулик // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 90-92. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Kulik Y. (2012) Osoblyvosti provedennia marketynhovykh doslidzhen [Features of marketing research]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 90-92 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 18-kwi-2012
Date of entry: 28-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 658. 338
Słowa kluczowe: маркетингове дослідження
маркетингове середовище
первинна інформація
вторинна інформація
market research
marketing environment
the primary information
secondary information
Zakres stron: 90-92
Główna strona: 90
Strona końcowa: 92
Abstract: Маркетингове дослідження ринку дозволяє виявити канали просування товару на ринку, стан конкурентного середовища, домінуючих фінансово-економічних показників і основних споживчих переваг на користь існуючих торгових марок (брендів), а також відобразити асортимент товару, представленого в даному сегменті ринку
Market Research allows you to identify the channels of moving goods in the market, the competitive environment, the dominant financial and economic indicators and basic consumer preferences in favor of existing brands (brands), along with a range of products presented in this market segment
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8330
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi