Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8330

Title: Особливості проведення маркетингових досліджень
Other Titles: Features of marketing research
Authors: Кулик, Юлія Романівна
Kulik, Yuliya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Кулик Ю. Р. Особливості проведення маркетингових досліджень / Юлія Кулик // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 90-92. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Kulik Y. (2012) Osoblyvosti provedennia marketynhovykh doslidzhen [Features of marketing research]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 90-92 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Issue Date: 18-Apr-2012
Date of entry: 28-Jan-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 658. 338
Keywords: маркетингове дослідження
маркетингове середовище
первинна інформація
вторинна інформація
market research
marketing environment
the primary information
secondary information
Page range: 90-92
Start page: 90
End page: 92
Abstract: Маркетингове дослідження ринку дозволяє виявити канали просування товару на ринку, стан конкурентного середовища, домінуючих фінансово-економічних показників і основних споживчих переваг на користь існуючих торгових марок (брендів), а також відобразити асортимент товару, представленого в даному сегменті ринку
Market Research allows you to identify the channels of moving goods in the market, the competitive environment, the dominant financial and economic indicators and basic consumer preferences in favor of existing brands (brands), along with a range of products presented in this market segment
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8330
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
Appears in Collections:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.