Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8326

Titel: Маркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережі
Övriga titlar: Marketing approach in retail management
Författare: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Маркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережі / Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 83-85. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Burlitska O. (2012) Marketynhovyi pidkhid v upravlinni rozvytkom prodovolchoi torhovoi merezhi [Marketing approach in retail management]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 83-85 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
Conference/Event: Ⅱ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Utgivningsdatum: 18-apr-2012
Date of entry: 28-jan-2016
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
UDC: 658
Nyckelord: маркетингова політика
маркетингові комунікації
конкурентоспроможність
асортимент
власна торгова марка
сегментація
marketing policy
marketing communications
competitiveness
assortment
own trade mark
segmentation
Page range: 83-85
Start page: 83
End page: 85
Sammanfattning: У дослідженні розглянуто процес впровадження комплексу маркетингу як одного із складових управління торговою мережею в сучасних умовах господарювання
In research is considered the implantation of marketing complex in retail. Analyzed this complex is one of constituents in the retail management
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8326
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Content type: Article
Samling:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!