Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8326

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівнаuk
dc.contributor.authorBurlitska, Oksanauk
dc.coverage.temporal18 квітня 2012 рокуuk
dc.coverage.temporalApril 18, 2012uk
dc.date.accessioned2016-01-28T19:05:20Z-
dc.date.available2016-01-28T19:05:20Z-
dc.date.created2012-04-18uk
dc.date.issued2012-04-18uk
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Маркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережі / Оксана Бурліцька // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 83-85. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8326-
dc.description.abstractУ дослідженні розглянуто процес впровадження комплексу маркетингу як одного із складових управління торговою мережею в сучасних умовах господарюванняuk
dc.description.abstractIn research is considered the implantation of marketing complex in retail. Analyzed this complex is one of constituents in the retail managementuk
dc.format.extent83-85uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.relation.ispartofMaterials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"uk
dc.subjectмаркетингова політикаuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectасортиментuk
dc.subjectвласна торгова маркаuk
dc.subjectсегментаціяuk
dc.subjectmarketing policyuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectassortmentuk
dc.subjectown trade markuk
dc.subjectsegmentationuk
dc.titleМаркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережіuk
dc.title.alternativeMarketing approach in retail managementuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc658uk
dc.identifier.citationenBurlitska O. (2012) Marketynhovyi pidkhid v upravlinni rozvytkom prodovolchoi torhovoi merezhi [Marketing approach in retail management]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 83-85 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
dc.citation.spage83uk
dc.citation.epage85uk
dc.citation.conferenceⅡ науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“uk
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2012)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.