Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8053

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульгіна, Людмила Михайлівнаuk
dc.contributor.authorКлісінський, Я.uk
dc.contributor.authorСуслова, Т. О.uk
dc.coverage.temporal8-10 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal8-10 October 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-28T17:02:03Z-
dc.date.available2016-01-28T17:02:03Z-
dc.date.created2015-10-08uk
dc.date.issued2015-10-08uk
dc.identifier.citationШульгіна Л. М. Комплекс узгоджених стратегій туристичного підприємства / Л. М. Шульгіна, Я. Клісінський, Т. О. Суслова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 102-105.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8053-
dc.format.extent102-105uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.titleКомплекс узгоджених стратегій туристичного підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.relation.references1. Артур А. Томпсон-мл. и А. Дж. Стрикленд. Стратегический менеджмент. Концепции и ситуации для анализа: Вильямс, 2007. - 928 с.uk
dc.relation.references2. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг: підручник / Н.В. Куденко; ДВНЗ Київ.нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. - К.: КНЕУ, 2012. - С. 334-375.uk
dc.relation.references3. Портер Е. Майкл Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов/ Майкл Е. Портер; Пер. с англ. - М.: Альпина Бизнес Букс, 2005. - 454 с.uk
dc.relation.references4. Шульгіна Л.М., Ткешелашвілі М.Л. Маркетингове управління туристичними підприємствами [Текст]: монографія Л.М. Шульгіна, М.Л.Ткешелашвілі; Нац. техн. ун-т України «КПІ», Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Європейський ун-т. - Київ-Тернопіль: Астон, 2011. - 296 с.uk
dc.relation.references5. Элияху М. Голдрат, Джефф Кокс Цель. Процесс непрерывного совершенствования = The Goal: A Process of Ongoing Improvement. — Минск: Попурри, 2009. - 496 с.uk
dc.relation.referencesen1. Artur A. Tompson-ml. i A. Dzh. Striklend. Stratehicheskii menedzhment. Kontseptsii i situatsii dlia analiza: Viliams, 2007, 928 p.uk
dc.relation.referencesen2. Kudenko N.V. Stratehichnyi marketynh: pidruchnyk, N.V. Kudenko; DVNZ Kyiv.nats. ekon. un-t im. V. Hetmana, K., KNEU, 2012, P. 334-375.uk
dc.relation.referencesen3. Porter E. Maikl Konkurentnaia stratehiia: Metodika analiza otraslei i konkurentov/ Maikl E. Porter; transl. from English - M., Alpina Biznes Buks, 2005, 454 p.uk
dc.relation.referencesen4. Shulhina L.M., Tkeshelashvili M.L. Marketynhove upravlinnia turystychnymy pidpryiemstvamy [Text]: monograph L.M. Shulhina, M.L.Tkeshelashvili; Nats. tekhn. un-t Ukrainy "KPI", Kyiv. nats. torh.-ekon. un-t, Yevropeiskyi un-t, Kyiv-Ternopil: Aston, 2011, 296 p.uk
dc.relation.referencesen5. Eliiakhu M. Holdrat, Dzheff Koks Tsel. Protsess nepreryvnoho sovershenstvovaniia = The Goal: A Process of Ongoing Improvement, Minsk: Popurri, 2009, 496 p.uk
dc.identifier.citationenShulhina L. M., Klisinskyi Ya., Suslova T. O. (2015) Kompleks uzghodzhenykh stratehii turystychnoho pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 102-105 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationНаціональний технічний університет України «КПІ»uk
dc.contributor.affiliationАкадемія Технічно-Гуманітарна, м. Бєльсько-Бяла, Польщаuk
dc.contributor.affiliationКиївський національний торговельно-економічний університетuk
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.citation.spage102uk
dc.citation.epage105uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.