Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8040

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщук, Оксана Іванівнаuk
dc.coverage.temporal8-10 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal8-10 October 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-28T17:00:31Z-
dc.date.available2016-01-28T17:00:31Z-
dc.date.created2015-10-08uk
dc.date.issued2015-10-08uk
dc.identifier.citationМіщук О. І. Територіальний маркетинг / О. І. Міщук // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 55-59.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8040-
dc.format.extent55-59uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.relation.urihttp://www.marketing.spb.ru/uk
dc.titleТериторіальний маркетингuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.relation.references1. Територіальний маркетинг / Т.І. Ткаченко, К.О. Соколова Вісник маріупольського державного університету серія: економіка - 2011. - №. 2. -.С.100-106.uk
dc.relation.references2. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. - СПб.: Стокгольмская школа экономики, 2005. - 376 с.uk
dc.relation.references3. Старостіна А.О. Регіональний маркетинг: суть та особливості становлення в Україні / АО. Старостіна, // Маркетинг в Україні. - 2004. - № 3. - С. 55-57.uk
dc.relation.references4. Арженовский И.В. Маркетинг регионов [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/.uk
dc.relation.referencesen1. Terytorialnyi marketynh, T.I. Tkachenko, K.O. Sokolova Visnyk mariupolskoho derzhavnoho universytetu Serie: ekonomika - 2011, №. 2. -.P.100-106.uk
dc.relation.referencesen2. Marketinh mest. Privlechenie investitsii, predpriiatii, zhitelei i turistov v horoda, kommuny, rehiony i strany Evropy, F. Kotler, K. Asplund, I. Rein, D. Khaider, SPb., Stokholmskaia shkola ekonomiki, 2005, 376 p.uk
dc.relation.referencesen3. Starostina A.O. Rehionalnyi marketynh: sut ta osoblyvosti stanovlennia v Ukraini, AO. Starostina,, Marketynh v Ukraini, 2004, No 3, P. 55-57.uk
dc.relation.referencesen4. Arzhenovskii I.V. Marketinh rehionov [Electronic resource], Access mode: http://www.marketing.spb.ru/.uk
dc.identifier.citationenMishchuk O. I. (2015) Terytorialnyi marketynh. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 55-59 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний уніеерситет імені Івана Пулюяuk
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.citation.spage55uk
dc.citation.epage59uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.