Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8039

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМісько, Г. А.uk
dc.coverage.temporal8-10 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal8-10 October 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-28T17:00:22Z-
dc.date.available2016-01-28T17:00:22Z-
dc.date.created2015-10-08uk
dc.date.issued2015-10-08uk
dc.identifier.citationМісько Г. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємства / Г. А. Місько // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 50-54.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8039-
dc.format.extent50-54uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.relation.urihttp://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18318/1/737.pdfuk
dc.relation.urihttp://www.studmed.ru/docs/documentuk
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.relation.references1. Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник. -Донецьк, 2002. -562 с.uk
dc.relation.references2. Бурцев В.В. Внутренний контроль сбытовой деятельности предприятий в совр еменных условиях хозяйствования // Менеджмент в России и за рубежом. -2007. -№ 6. -С. 145-151.uk
dc.relation.references3. Котлер, Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер - М.: Издательство ACT, 2009.-230 с.uk
dc.relation.references4. Ніколаєнко В.І. Аналіз поняття «Збут» // Сучасна парадигма ефективного бізнесу [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18318/1/737.pdfuk
dc.relation.references5. Орлов П. А. Збутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрями розвитку. Монографія // П. А. Орлов, Г. О. Холодний, М. А. Борисенко та ін. -Харків: ХНЕУ, 2008. - 232 с.uk
dc.relation.references6. Программа Nakra для нахождения кратчайших расстояний между пунктами сети [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.studmed.ru/docs/documentuk
dc.relation.references7. Решетнікова І.Л. Формування теорії маркетингу. Маркетинг: підруч. / I.Л. Решетнікова, А.Ф. Павленко, А.В. Войчакта ін. - К.: КНЕУ, 2008. - 80 с.uk
dc.relation.references8. Синяева И.М. Маркетинг в коммерции : учебник / Синяева И.М., Земляк С.В., Синяев В.В. - М. : Дашков и К, 2007. - 548 с.uk
dc.relation.references9. Тридід О. М., Таньков К. М., Леонова Ю. О. Логістика. Навчальний посібник. — К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. — 176 с.uk
dc.relation.referencesen1. Balabanova L. V. Marketynh: Pidruchnyk. -Donetsk, 2002. -562 p.uk
dc.relation.referencesen2. Burtsev V.V. Vnutrennii kontrol sbytovoi deiatelnosti predpriiatii v sovr emennykh usloviiakh khoziaistvovaniia, Menedzhment v Rossii i za rubezhom. -2007. -No 6. -P. 145-151.uk
dc.relation.referencesen3. Kotler, F. Marketinh v tretem tysiacheletii: Kak sozdat, zavoevat i uderzhat rynok, F. Kotler - M., Izdatelstvo ACT, 2009.-230 p.uk
dc.relation.referencesen4. Nikolaienko V.I. Analiz poniattia "Zbut", Suchasna paradyhma efektyvnoho biznesu [Electronic resource], Access mode: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18318/1/737.pdfuk
dc.relation.referencesen5. Orlov P. A. Zbutova diialnist promyslovykh pidpryiemstv: teoriia ta napriamy rozvytku. monograph, P. A. Orlov, H. O. Kholodnyi, M. A. Borysenko and other -Kharkiv: KhNEU, 2008, 232 p.uk
dc.relation.referencesen6. Prohramma Nakra dlia nakhozhdeniia kratchaishikh rasstoianii mezhdu punktami seti [Electronic resource], Access mode: http://www.studmed.ru/docs/documentuk
dc.relation.referencesen7. Reshetnikova I.L. Formuvannia teorii marketynhu. Marketynh: pidruch., I.L. Reshetnikova, A.F. Pavlenko, A.V. Voichakta in, K., KNEU, 2008, 80 p.uk
dc.relation.referencesen8. Siniaeva I.M. Marketinh v kommertsii : uchebnik, Siniaeva I.M., Zemliak S.V., Siniaev V.V, M. : Dashkov i K, 2007, 548 p.uk
dc.relation.referencesen9. Trydid O. M., Tankov K. M., Leonova Yu. O. Lohistyka. Navchalnyi posibnyk, K., "Vydavnychyi dim "Profesional", 2008, 176 p.uk
dc.identifier.citationenMisko H. A. (2015) Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 50-54 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationОдеський національний економічний університетuk
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.citation.spage50uk
dc.citation.epage54uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.