Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8038

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛозовий, К. К.uk
dc.contributor.authorКузнецова, І. О.uk
dc.coverage.temporal8-10 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal8-10 October 2015uk
dc.date.accessioned2016-01-28T17:00:16Z-
dc.date.available2016-01-28T17:00:16Z-
dc.date.created2015-10-08uk
dc.date.issued2015-10-08uk
dc.identifier.citationЛозовий К. К. Формування стійкої конкурентної позиції підприємства / К. К. Лозовий, І. О. Кузнецова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 47-49.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8038-
dc.format.extent47-49uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.titleФормування стійкої конкурентної позиції підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.relation.references1. Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства / Клименко С.М., Омельяненко Т.В., Барабась Д.О. та ін. - К. : КНЕУ, 2008. - 520 с.uk
dc.relation.references2. Котлик А.В. Дослідження сутності ключових понять теорії конкурентоспроможності підприємства та зв’язків між ними/ А.В. Котлик // Управління розвитком. - 2011. — №4. - С.135-136uk
dc.relation.references3. Шевельова С.О. Конкурентоспроможність молочного підкомплексу [С.О. Шевельова]. Монографія - Тернопіль: Збруч, 2001. - 408 с.uk
dc.relation.references4. Котлик А.В. Дослідження сутності ключових понять теорії конкурентоспроможності підприємства та зв’язків між ними/ А.В. Котлик // Управління розвитком. - 2011. — №4. - С.135-136uk
dc.relation.references5. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. - М.: ИНФРА-М, 2000. - 612 с.uk
dc.relation.references6. Балабанова Л. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія / Л.В. Балабанова, В.В. Холод. - Донецьк: ДонДУЕТ ім. М.Туган-Барановського, 2006. - 294 с.uk
dc.relation.references7. Лопатовська О.В. Конкурентоспроможність ринкової позиції підприємства // Вісник Хмельницького національного університету. - 2010. — № 6. — Т. 4. - С. 95-98.uk
dc.relation.referencesen1. Klymenko S.M. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva, Klymenko S.M., Omelianenko T.V., Barabas D.O. and other - K. : KNEU, 2008, 520 p.uk
dc.relation.referencesen2. Kotlyk A.V. Doslidzhennia sutnosti kliuchovykh poniat teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta zviazkiv mizh nymy/ A.V. Kotlyk, Upravlinnia rozvytkom, 2011, No 4, P.135-136uk
dc.relation.referencesen3. Shevelova S.O. Konkurentospromozhnist molochnoho pidkompleksu [S.O. Shevelova]. monograph - Ternopil: Zbruch, 2001, 408 p.uk
dc.relation.referencesen4. Kotlyk A.V. Doslidzhennia sutnosti kliuchovykh poniat teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta zviazkiv mizh nymy/ A.V. Kotlyk, Upravlinnia rozvytkom, 2011, No 4, P.135-136uk
dc.relation.referencesen5. Fatkhutdinov R.A. Konkurentosposobnost: ekonomika, stratehiia, upravlenie, M., INFRA-M, 2000, 612 p.uk
dc.relation.referencesen6. Balabanova L. V. Marketynhove upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv: stratehichnyi pidkhid: monograph, L.V. Balabanova, V.V. Kholod, Donetsk: DonDUET im. M.Tuhan-Baranovskoho, 2006, 294 p.uk
dc.relation.referencesen7. Lopatovska O.V. Konkurentospromozhnist rynkovoi pozytsii pidpryiemstva, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2010, No 6, V. 4, P. 95-98.uk
dc.identifier.citationenLozovyi K. K., Kuznetsova I. O. (2015) Formuvannia stiikoi konkurentnoi pozytsii pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 47-49 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationОдеський національний економічний університетuk
dc.citation.journalTitleМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
dc.citation.spage47uk
dc.citation.epage49uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари та послуги“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.