กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7726

ชื่อเรื่อง: Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу
ชื่อเรื่องอื่นๆ: The tasks of marketing at different stages of the innovation process
ผู้แต่ง: Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу / Роман Федорович // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 125-128. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Fedorovych R. (2014) Zavdannia marketynhu na riznykh etapakh innovatsiinoho protsesu [The tasks of marketing at different stages of the innovation process]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 125-128 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
วันที่เผยแพร่: 21-พฤษ-2014
Date of entry: 27-มกร-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 травня 2014 року
UDC: 658.016
Page range: 125-128
Start page: 125
End page: 128
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7726
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2014_Fedorovych_R-The_tasks_of_marketing_125-128.pdf556,81 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2014_Fedorovych_R-The_tasks_of_marketing_125-128.djvu52,39 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2014_Fedorovych_R-The_tasks_of_marketing_125-128__COVER.png475,5 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น