Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7726

Tittel: Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу
Alternative titler: The tasks of marketing at different stages of the innovation process
Authors: Федорович, Роман Володимирович
Fedorovych, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Федорович Р. В. Завдання маркетингу на різних етапах інноваційного процесу / Роман Федорович // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 125-128. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Fedorovych R. (2014) Zavdannia marketynhu na riznykh etapakh innovatsiinoho protsesu [The tasks of marketing at different stages of the innovation process]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 125-128 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Utgivelsesdato: 21-mai-2014
Date of entry: 27-jan-2016
Forlag: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 травня 2014 року
UDC: 658.016
Page range: 125-128
Start page: 125
End page: 128
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7726
Content type: Article
Vises i samlingene:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright