Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7718

Title: Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринку
Other Titles: Analysis of the consumer behavior in the consumer market
Authors: Мороз, Василина Романівна
Moroz, Vasylyna
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Мороз В. Р. Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринку / Василина Мороз // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 112. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Moroz V. (2014) Analiz povedinky spozhyvachiv na spozhyvchomu rynku [Analysis of the consumer behavior in the consumer market]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 112 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Issue Date: 21-Mei-2014
Date of entry: 27-Jan-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 травня 2014 року
UDC: 339.13
Page range: 112
Start page: 112
End page: 112
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7718
Content type: Article
Appears in Collections:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.