Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7715

Tytuł: Маркетингова система як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств
Inne tytuły: Marketing system as a mean for improving the competitiveness of the enterprise
Authors: Лещишин, Андрій Євгенович
Leshchyshyn, Andriy
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Лещишин А. Є. Маркетингова система як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств / Андрій Лещишин // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 107-108. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Leshchyshyn A. (2014) Marketynhova systema yak zasib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [Marketing system as a mean for improving the competitiveness of the enterprise]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 107-108 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 21-maj-2014
Date of entry: 27-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 21-22 травня 2014 року
UDC: 338.242
658
Zakres stron: 107-108
Główna strona: 107
Strona końcowa: 108
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7715
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi