Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7715

Заглавие: Маркетингова система як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств
Други Заглавия: Marketing system as a mean for improving the competitiveness of the enterprise
Автори: Лещишин, Андрій Євгенович
Leshchyshyn, Andriy
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Лещишин А. Є. Маркетингова система як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств / Андрій Лещишин // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 107-108. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Leshchyshyn A. (2014) Marketynhova systema yak zasib pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv [Marketing system as a mean for improving the competitiveness of the enterprise]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 107-108 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Дата на Публикуване: 21-Май-2014
Date of entry: 27-Яну-2016
Издател: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 травня 2014 року
UDC: 338.242
658
Page range: 107-108
Start page: 107
End page: 108
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7715
Content type: Article
Показва се в Колекции:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.