Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7711

Tytuł: Формування рекламної стратегії туристичного підприємства
Inne tytuły: Development of the advertiing strategy of a tourism enterprise
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Cytat: Голда Н. М. Формування рекламної стратегії туристичного підприємства / Надія Голда // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 101-103. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description: Golda N. (2014) Formuvannia reklamnoi stratehii turystychnoho pidpryiemstva [Development of the advertiing strategy of a tourism enterprise]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 101-103 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Konferencja/wydarzenie: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Data wydania: 21-maj-2014
Date of entry: 27-sty-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 21-22 травня 2014 року
UDC: 658. 338
Zakres stron: 101-103
Główna strona: 101
Strona końcowa: 103
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7711
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi