Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7711

Title: Формування рекламної стратегії туристичного підприємства
Other Titles: Development of the advertiing strategy of a tourism enterprise
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Формування рекламної стратегії туристичного підприємства / Надія Голда // Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 21-22 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 101-103. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
Bibliographic description (International): Golda N. (2014) Formuvannia reklamnoi stratehii turystychnoho pidpryiemstva [Development of the advertiing strategy of a tourism enterprise]. Materialy Ⅳ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., 21-22 travnia 2014 roku), pp. 101-103 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Issue Date: 21-May-2014
Date of entry: 27-Jan-2016
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 21-22 травня 2014 року
UDC: 658. 338
Page range: 101-103
Start page: 101
End page: 103
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7711
Content type: Article
Appears in Collections:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2014)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.