กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7580

ชื่อเรื่อง: The necessity of marketing at different stages of innovation process
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Необхідність маркетингу на різних етапах інноваційного процесу
ผู้แต่ง: Федорович, Роман Володимирович
Серединська, Віра Миколаївна
Fedorovych, Roman
Seredynska, Vira
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Fedorovych R. The necessity of marketing at different stages of innovation process / Roman Fedorovych, Vira Seredynska // Матеріали Четвертої Міжнародної науково-практичної конференції „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“, 27 березня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 17-18.
Bibliographic description (International): Fedorovych R., Seredynska V. (2015) The necessity of marketing at different stages of innovation process. Materials of the Fourth International Scientific Conference "Innovative aspects of resource-use" (Tern., 27 March 2015), pp. 17-18 [in English].
Is part of: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Conference/Event: Міжнародна науково-технічна конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
Journal/Collection: Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченка Миколи Григоровича „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“
วันที่เผยแพร่: 27-มีน-2015
Date of entry: 27-มกร-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 27 березня 2015 року
27 March 2015
UDC: 658.016
Page range: 17-18
Start page: 17
End page: 18
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7580
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 р.
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅳ Міжнародна науково-практична конференція „Інноваційні аспекти ресурсовикористання“ (2015)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2015_Fedorovych_R-The_necessity_of_marketing_17-18.pdf245,17 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2015_Fedorovych_R-The_necessity_of_marketing_17-18.djvu25,58 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2015_Fedorovych_R-The_necessity_of_marketing_17-18__COVER.png1,47 MBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น