Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7357

Назва: Планування як функція управління підприємством
Інші назви: Planning as a function of the management enterprise
Автори: Семенюк, Світлана Богданівна
Semenyuk, Svitlana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Семенюк С. Б. Планування як функція управління підприємством / Світлана Семенюк // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 270-271. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Semenyuk S. (2015) Planuvannia yak funktsiia upravlinnia pidpryiemstvom [Planning as a function of the management enterprise]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 270-271 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
Конференція/захід: Міжнародна науково-технічна конференція «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій»
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюя
Дата публікації: 19-тра-2015
Дата внесення: 21-січ-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 19–21 травня 2015 року
УДК: 339.13
Діапазон сторінок: 270-271
Початкова сторінка: 270
Кінцева сторінка: 271
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7357
Перелік літератури: 1. Белявцев М.И., Иваненко М.Н. Маркетинг: Учеб. Пособие / М.И. Белявцев, М.Н. Иваненко. – Донецк, 2003. – 340 с.
2. Болт Г. Дж. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер. с англ. / Науч. ред. и авт. предисл. Ф.А.Крутиков. - М.: Экономика, 1991. - 271с.
3. Грабовецький Б.Є. Економічне прогнозування і планування: Навчальний посібник / Б.Є.Грабовецький. – К:Центр навчальної літератури, 2003. – 188с.
4. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво / Пер. з англ.В.С. Гуля. – К.: Україна, 1994. – 319с.
5. Морохова В. О. Планування та організування маркетингової діяльності підприємств :монографія / В.О. Морохова, О.В. Ковальчук. - Луцьк : Луцький державний технічний університет.. [б.в.], 2006..- 176с.
6. Швайка Л.А. Планування діяльності підприємства: Навчальний посібник. / Л.А. Швайка. - Львів : Новий Світ-2000, 2003. – 268с.
References: 1. Beliavtsev M.I., Ivanenko M.N. Marketinh: Ucheb. Posobie, M.I. Beliavtsev, M.N. Ivanenko, Donetsk, 2003, 340 p.
2. Bolt H. Dzh. Prakticheskoe rukovodstvo po upravleniiu sbytom: transl. from English, Nauch. red. i avt. predisl. F.A.Krutikov, M., Ekonomika, 1991, 271p.
3. Hrabovetskyi B.Ye. Ekonomichne prohnozuvannia i planuvannia: Navchalnyi posibnyk, B.Ye.Hrabovetskyi, K:Centre of Educational Literature, 2003, 188p.
4. Druker P. Yak zabezpechyty uspikh u biznesi: novatorstvo i pidpryiemnytstvo, transl. from EnglishV.S. Hulia, K., Ukraine, 1994, 319p.
5. Morokhova V. O. Planuvannia ta orhanizuvannia marketynhovoi diialnosti pidpryiemstv :monograph, V.O. Morokhova, O.V. Kovalchuk, Lutsk : Lutskyi derzhavnyi tekhnichnyi universytet.. [b.v.], 2006., 176p.
6. Shvaika L.A. Planuvannia diialnosti pidpryiemstva: Navchalnyi posibnyk., L.A. Shvaika, Lviv : Novyi Svit-2000, 2003, 268p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.