Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7353

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОбуд, Оксанаuk
dc.contributor.authorObud, Oksanauk
dc.coverage.temporal19–21 травня 2015 рокуuk
dc.date.accessioned2016-01-21T15:05:43Z-
dc.date.available2016-01-21T15:05:43Z-
dc.date.created2015-05-19uk
dc.date.issued2015-05-19uk
dc.identifier.citationОбуд О. Ефективні методи рекламування товарів та послуг / Оксана Обуд // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 264-265. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7353-
dc.format.extent264-265uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюяuk
dc.titleЕфективні методи рекламування товарів та послугuk
dc.title.alternativeEffective methods advertising goods and servicesuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc339.13uk
dc.relation.references1. Балабанова Л.В., Германчук А.М.. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика. Навч. посіб.. / Л.В. Балабанова, А.М. Германчук – К.: ВД «Професіонал»,2004. – 288с.uk
dc.relation.references2. Липчук В.В., Дудяк Р.П., Бугіль С.Я., Янишин Я.С. Маркетинг: Навчальний посібник / за заг. ред.В.В. Липчука. – Львів: «Магнолія 2006», 2012. – 456с.uk
dc.relation.references3. Мостенська Т.Л. Основи маркетингу: Навчальний посібник. / Т.Л. Мостенська – К.: Кондор, 2006. – 240с.uk
dc.relation.references4. Мятлік О. Нові технології реклами. / О. Мятлік. - ЦДПІН: НАНУ, 2008. – 256с.uk
dc.relation.references5. Чеботар С.І., Ларіна Я.С., Шевчик М.Г. Основи маркетингу: Навчальний посібник. / С.І. Чеботар, Я.С. Ларіна, М.Г. Шевчик – К.: Наш час, 2006. – 240с.uk
dc.relation.referencesen1. Balabanova L.V., Hermanchuk A.M.. Komertsiina diialnist: marketynh i lohistyka. tutorial., L.V. Balabanova, A.M. Hermanchuk – K., VD "Profesional",2004, 288p.uk
dc.relation.referencesen2. Lypchuk V.V., Dudiak R.P., Buhil S.Ya., Yanyshyn Ya.S. Marketynh: Navchalnyi posibnyk, by gen. ed.V.V. Lypchuka, Lviv: "Mahnoliia 2006", 2012, 456p.uk
dc.relation.referencesen3. Mostenska T.L. Osnovy marketynhu: Navchalnyi posibnyk., T.L. Mostenska – K., Kondor, 2006, 240p.uk
dc.relation.referencesen4. Miatlik O. Novi tekhnolohii reklamy., O. Miatlik, TsDPIN: NANU, 2008, 256p.uk
dc.relation.referencesen5. Chebotar S.I., Larina Ya.S., Shevchyk M.H. Osnovy marketynhu: Navchalnyi posibnyk., S.I. Chebotar, Ya.S. Larina, M.H. Shevchyk – K., Nash chas, 2006, 240p.uk
dc.identifier.citationenObud O. (2015) Efektyvni metody reklamuvannia tovariv ta posluh [Effective methods advertising goods and services]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 264-265 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі», Українаuk
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюяuk
dc.citation.spage264uk
dc.citation.epage265uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-технічна конференція «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій»uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.