Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7332

Registo completo
Campo DCValorIdioma
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівнаuk
dc.contributor.authorBurlitska, Oksanauk
dc.coverage.temporal19–21 травня 2015 рокуuk
dc.date.accessioned2016-01-21T15:01:04Z-
dc.date.available2016-01-21T15:01:04Z-
dc.date.created2015-05-19uk
dc.date.issued2015-05-19uk
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Управління маркетинговою політикою торгових мереж / Оксана Бурліцька // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій», 19–21 травня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 230-231. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7332-
dc.format.extent230-231uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюяuk
dc.titleУправління маркетинговою політикою торгових мережuk
dc.title.alternativeManagement of trade networks marketing politicsuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc658uk
dc.relation.references1. Федъко Н. Г., Федъко В. П. Маркетинговые коммуникации: Учебное пособие/ Н. Г.Федъко, В. П. Федъко.— Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 366 с.uk
dc.relation.references2. Федъко Н.Г., Федъко В.П. Поведение потребителей:Учебное пособие / Н. Г. Федько, В. П. Федько. — Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 446 c.uk
dc.relation.referencesen1. Fedieko N. H., Fedieko V. P. Marketinhovye kommunikatsii: Uchebnoe posobie/ N. H.Fedieko, V. P. Fedieko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 366 p.uk
dc.relation.referencesen2. Fedieko N.H., Fedieko V.P. Povedenie potrebitelei:Uchebnoe posobie, N. H. Fedko, V. P. Fedko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 446 c.uk
dc.identifier.citationenBurlitska O. (2015) Upravlinnia marketynhovoiu politykoiu torhovykh merezh [Management of trade networks marketing politics]. Materialy Mizhnarodnoi naukovo-tekhnichnoi konferentsii "Fundamentalni ta prykladni problemy suchasnykh tekhnolohii" (Tern., 19–21 travnia 2015 roku), pp. 230-231 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій» присвяченої 55-річчю заснування ТНТУ та 170-річчю з дня народження Івана Пулюяuk
dc.citation.spage230uk
dc.citation.epage231uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-технічна конференція «Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій»uk
Aparece nas colecções:Конференція „Фундаментальні та прикладні проблеми сучасних технологій“ (2015)



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.