Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7050

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorЗеленко, О. О.uk
dc.contributor.authorZelenko, O. O.uk
dc.coverage.temporal15-17 жовтня 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal15-17 october 2015uk
dc.date.accessioned2015-12-31T00:37:58Z-
dc.date.available2015-12-31T00:37:58Z-
dc.date.created2015-10-15uk
dc.date.issued2015-10-15uk
dc.identifier.citationЗеленко О. О. Регіональний маркетинг як інструмент виходу із кризи туристичної галузі луганської області / Зеленко О. О. // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“, 15-17 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 136-137. — (Секція: інструментальна складова управління регіональним розвитком туризму та рекреації: зарубіжний досвід і практика в Україні).uk
dc.identifier.isbn978-617-7331-09-3uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/7050-
dc.format.extent136-137uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofМатеріали міжнародної науково-практичної конференції „Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації із залученням молодіжного ресурсу“uk
dc.relation.ispartofProceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement"uk
dc.titleРегіональний маркетинг як інструмент виходу із кризи туристичної галузі луганської областіuk
dc.title.alternativeRegional marketing as an instrument to overcome crises of tourism industry in luhansk oblastuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc338.48uk
dc.relation.references1. Зеленко О. О. Перспективи розвитку туризму Луганщини в умовах воєнно-політичної нестабільності / О. О. Зеленко // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Економіка» - 2015 – Вип. 2 (4) – Ч. 2 – С. 138-143.uk
dc.relation.references2. Дудник І. М. Географічні аспекти туристичного маркетингу регіону / І. М. Дудник, О. А. Борисюк // науковий вісник Інституту міжнародних відносин НАН України. Серія: Економіка – 2012 – Том 1, № 1-2 – С. 102-107.uk
dc.relation.references3. Маркетинг мест Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. – СПб.: Стокгольмская школа экономики, 2005. – 376 с.uk
dc.relation.referencesen1. Zelenko O. O. Perspektyvy rozvytku turyzmu Luhanshchyny v umovakh voienno-politychnoi nestabilnosti, O. O. Zelenko, Naukovyi visnyk Mukachivskoho derzhavnoho universytetu. Seriia "Ekonomika" - 2015 – Iss. 2 (4) – Ch. 2 – P. 138-143.uk
dc.relation.referencesen2. Dudnyk I. M. Heohrafichni aspekty turystychnoho marketynhu rehionu, I. M. Dudnyk, O. A. Borysiuk, naukovyi visnyk Instytutu mizhnarodnykh vidnosyn NAN Ukrainy. Serie: Ekonomika – 2012 – V. 1, No 1-2 – P. 102-107.uk
dc.relation.referencesen3. Marketinh mest Privlechenie investitsii, predpriiatii, zhitelei i turistov v horoda, kommuny, rehiony i strany Evropy, F. Kotler, K. Asplund, I. Rein, D. Khaider, SPb., Stokholmskaia shkola ekonomiki, 2005, 376 p.uk
dc.identifier.citationenZelenko O. O. (2015) Rehionalnyi marketynh yak instrument vykhodu iz kryzy turystychnoi haluzi luhanskoi oblasti [Regional marketing as an instrument to overcome crises of tourism industry in luhansk oblast]. Proceedings of the international scientific-practical conference "Modern peculiarities of the innovation resource creation and management for the regional tourism and recreation development with youth resource involvement" (Tern., 15-17 october 2015), pp. 136-137 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Українаuk
Koleksiyonlarda Görünür:Сучасні особлив. формув. і управл. іннов. потенціалом регіон. розвитку туризму та рекреації із залуч. молод. ресурсу (2015)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.