Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/642
Назва: Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України
Інші назви: The forming of positive reput by banks as one of the components of stabilization currency market of Ukraine
Автори: Владимир, Ольга Михайлівна
Vladymyr, Olga
Стельмах, Олег
Stelmah, Oleg
Бібліографічний опис: Владимир О., Стельмах О. Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України / Ольга Владимир, Олег Стельмах // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2010. — Випуск 1 (3). — С. 33-38.
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 17-лис-2010
Видавництво: «Терно-граф»
УДК: 336.71
Теми: комерційний банк
валютний ринок
репутація
імідж
довіра
ліквідність
іноземна валюта
засоби масової інформації
прес-служби
інформаційно-рекламне агентство
Короткий огляд (реферат): У статті наведено шляхи формування позитивної репутації та іміджу банку, висвітлено проблеми довіри до банківської системи, показано вплив репутації та іміджу на стан розвитку самого банку та умови функціонування валютного ринку в країні
The ways of forming positive repute and image of bank, the problems of trust to banking system, the influence of repute and image on the state of bank development and conditions of function currency market in country are presents in this article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/642
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2010, Випуск 1(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
SEPS_2010_v1_No3_O_Vladymyr_ O_Stelmah_The_forming_of_positive_reput_by_banks_as_one_of_the_components_of_stab.pdf178,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.