Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/642
Title: Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України
Other Titles: The forming of positive reput by banks as one of the components of stabilization currency market of Ukraine
Authors: Владимир, Ольга Михайлівна
Vladymyr, Olga
Стельмах, Олег
Stelmah, Oleg
Bibliographic description (Ukraine): Владимир О., Стельмах О. Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України / Ольга Владимир, Олег Стельмах // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2010. — Випуск 1 (3). — С. 33-38.
Issue Date: 2010
Publisher: «Терно-граф»
UDC: 336.71
Keywords: комерційний банк
валютний ринок
репутація
імідж
довіра
ліквідність
іноземна валюта
засоби масової інформації
прес-служби
інформаційно-рекламне агентство
Abstract: У статті наведено шляхи формування позитивної репутації та іміджу банку, висвітлено проблеми довіри до банківської системи, показано вплив репутації та іміджу на стан розвитку самого банку та умови функціонування валютного ринку в країні
The ways of forming positive repute and image of bank, the problems of trust to banking system, the influence of repute and image on the state of bank development and conditions of function currency market in country are presents in this article.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/642
Content type: Article
Appears in Collections:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2010, Випуск 1(3)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.