Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/642
Titre: Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України
Autre(s) titre(s): The forming of positive reput by banks as one of the components of stabilization currency market of Ukraine
Auteur(s): Владимир, Ольга Михайлівна
Vladymyr, Olga
Стельмах, Олег
Stelmah, Oleg
Bibliographic description (Ukraine): Владимир О., Стельмах О. Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України / Ольга Владимир, Олег Стельмах // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2010. — Випуск 1 (3). — С. 33-38.
Date de publication: 2010
Date of entry: 17-nov-2010
Editeur: «Терно-граф»
UDC: 336.71
Mots-clés: комерційний банк
валютний ринок
репутація
імідж
довіра
ліквідність
іноземна валюта
засоби масової інформації
прес-служби
інформаційно-рекламне агентство
Résumé: У статті наведено шляхи формування позитивної репутації та іміджу банку, висвітлено проблеми довіри до банківської системи, показано вплив репутації та іміджу на стан розвитку самого банку та умови функціонування валютного ринку в країні
The ways of forming positive repute and image of bank, the problems of trust to banking system, the influence of repute and image on the state of bank development and conditions of function currency market in country are presents in this article.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/642
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2010, Випуск 1(3)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
SEPS_2010_v1_No3_O_Vladymyr_ O_Stelmah_The_forming_of_positive_reput_by_banks_as_one_of_the_components_of_stab.pdf178,62 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.