Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/642
Título : Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України
Otros títulos : The forming of positive reput by banks as one of the components of stabilization currency market of Ukraine
Autor : Владимир, Ольга Михайлівна
Vladymyr, Olga
Стельмах, Олег
Stelmah, Oleg
Bibliographic description (Ukraine): Владимир О., Стельмах О. Формування позитивної репутації банків як одна зі складових стабілізації валютного ринку України / Ольга Владимир, Олег Стельмах // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2010. — Випуск 1 (3). — С. 33-38.
Fecha de publicación : 2010
Date of entry: 17-nov-2010
Editorial : «Терно-граф»
UDC: 336.71
Palabras clave : комерційний банк
валютний ринок
репутація
імідж
довіра
ліквідність
іноземна валюта
засоби масової інформації
прес-служби
інформаційно-рекламне агентство
Resumen : У статті наведено шляхи формування позитивної репутації та іміджу банку, висвітлено проблеми довіри до банківської системи, показано вплив репутації та іміджу на стан розвитку самого банку та умови функціонування валютного ринку в країні
The ways of forming positive repute and image of bank, the problems of trust to banking system, the influence of repute and image on the state of bank development and conditions of function currency market in country are presents in this article.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/642
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2010, Випуск 1(3)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.