Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-5 зі 5 (час пошуку: 0.004 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleгру-20192-лют-2020РОЛЬ ФІРМОВОГО СТИЛЮ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇКислова, Людмила; Горбашевська, Марина; Кислова, Людмила; Горбашевская, Марина; Kyslova, Liudmyla; Horbashevska, Maryna
Articleгру-20126-гру-2012Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпылык, Светлана Васильевна; Shpylyk, Svitlana Vasylivna; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Владимир Андреевич; Falovych, Volodymyr Andriyovych
Article30-тра-20115-лип-2011Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегіїШпилик, Світлана Василівна; Шпылык, Светлана Васильевна; Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Articleлис-202122-вер-2022Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організаціїКирич, Наталія; Юрик, Наталія; Шведа, Наталія; Kyrych, Nataliia; Yuryk, Nataliia; Shveda, Nataliia
Article30-тра-20165-чер-2016Enterprise capability and its competitivenessКужда, Тетяна Іванівна; Вовк, Ірина Петрівна; Kuzhda, Tetiana; Vovk, Iryna; Кужда, Татьяна Ивановна; Вовк, Ирина Петровна