Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6000
Назва: | Урахуванням структурної неоднорідності матеріалу осі колісної пари при оцінюванні її залишкового ресурсу |
Автори: | Марущак, Павло Орестович Сорочак, Андрій Петрович |
Приналежність: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Бібліографічний опис: | Ясній П. В. Урахуванням структурної неоднорідності матеріалу осі колісної пари при оцінюванні її залишкового ресурсу / П. В. Ясній, П. О. Марущак, А. П. Сорочак // IV міжнародна науково-технічна конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ — Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. — С. 220-224. — (Оцінювання залишкового ресурсу елементів конструкцій). |
Bibliographic description: | Yasnii P. V., Marushchak P. O., Sorochak A. P. Urakhuvanniam strukturnoi neodnoridnosti materialu osi kolisnoi pary pry otsiniuvanni yii zalyshkovoho resursu. International Conference "In-Service Damage of Materials, its Diagnostics and Prediction", Ternopil, TNTU, 2015, P. 220-224 [in Ukrainian]. |
Є частиною видання: | Матеріали IV міжнародної науково-технічної конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ |
Дата публікації: | 21-вер-2015 |
Дата внесення: | 28-жов-2015 |
Видавництво: | Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя |
Місце видання, проведення: | Тернопіль Ternopil |
Теми: | залізнична вісь залишкова довговічність циклічна тріщиностійкість структурна неоднорідність |
Діапазон сторінок: | 220-224 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано вплив структурної неоднорідності матеріалу осі на його циклічну тріщиностійкість та запропоновано методику оцінювання залишкового ресурсу осей залізничних колісних пар. На основі запропонованої методики змодельовано підростання поверхневої втомної тріщини в осі з урахуванням зміни співвідношення півосей еліпса та параметрів циклічної тріщиностійкості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6000 |
Власник авторського права: | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015 |
Перелік літератури: | 1. Zerbst, U. Fracture mechanics in railway applications – an overview [Text] / U. Zerbst, K. Maedler, H. Hintze // Fracture Mechanics. – 2005. – Vol. 72. – P. 163-194. 2. Smith, R. A. A brief historical overview of the fatigue of railway axles [Text] / R. A. Smith, S. Hillniansen // Proceedings of Institute of Mechanical Engineering. Part F: Journal of Rail and Rapid Transit. – 2004. – Vol. 218. – P. 267-277. 3. Gerdun, V. Failures of bearings and axles in railway freight wagons [Text] / V. Gerdun, T. Sedmak, V. Sinkovec, I. Kovse, B. Cene // Engineering Failure Analysis. – 2007. – Vol. 14. – P. 884-894. 4. Hirakawa, R. The analysis and prevention of failure in railway axles [Text] / R. Hirakawa, K. Toyama, M. Kubota // International Journal of Fatigue. – 1998. – Vol. 20. – P. 135-144. 5. Gravier, N. Predicting the life of railway vehicle axles [Text] / N. Gravier, J-J. Viet, A. Leluan // Proceedings of the 12th International Wheelset Congress (Quigdao, China, 21-25 September 1998). – Quigdao, 1998. – P. 133-146. 6. Причины образования дефектов на поверхности железнодорожных осей [Текст] / Г. В. Левченко [и др.] // Теория и практика металлургии. – 2012. –№ 5-6. – С. 97-101. 7. Качество поверхности железнодорожных осей [Текст] / Г. В. Левченко [и др.] // Металлургическая и горнорудная промышленность. – 2013. – № 1. – С. 48-52. 8. Криворучко, В. Н. Система автоматического неразрушающего контроля осей колёсных пар вагонов – оптимальное решение от отечественного производителя [Текст] / В. Н. Криворучко, А. В. Джаганян, А. В. Дидык // Доповіді 9-ої конф. «Неруйнівній контроль», 2007. – С. 37-41. 9. Цомук, С. Р. Новые технологии и средства ультразвукового контроля колесных пар вагонов [Текст] / С. Р. Цомук // Вагонный парк. – 2011. – № 8. – С. 46-49. 10. Zerbst, U. Parameters affecting the damage tolerance behaviour of railway axles [Text] / U. Zerbst, M. Schödel, H. T. Beier // Engineering Fracture Mechanics. – 2011. – Vol. 78, № 5. – P. 793-809. 11. Справочник по коэффициентам интенсивности напряжений [Текст]. В 2 т. Т. 1 / Под ред. Ю. Мураками; [пер. с англ.] – М. : Мир, 1990. – 448 с. 12. ASTM E647-13ae1. Standard test method for measurement of fatigue crack growth rates [Text] – West Conshohocken : ASTM International, 2013. – 43 p. 13. Sorochak, A. Cyclic fracture toughness of railway axle and mechanisms of its fatigue fracture [Text] / A. Sorochak, P. Maruschak, O. Prentkovskis // Transport and Telecommunication. – Vol. 16, No. 2. – 2015. – P. 158-166. 14. Maruschak, P. Effect of Load Ratio on Fatigue Failure Micromechanisms of Railway Axle Steel [Text] / P. Maruschak, A. Sorochak, S. Panin // Applied Mechanics and Materials. – Vol. 770. – 2015. – P. 209-215. 15. Yasniy, O. Assessment of lifetime of railway axle [Text] / O. Yasniy, Y. Lapusta, Y. Pyndus, A. Sorochak, V. Yasniy // International Journal of Fatigue. – Vol. 50. – 2013. – P. 40-46. |
References: | 1. Zerbst, U. Fracture mechanics in railway applications – an overview [Text], U. Zerbst, K. Maedler, H. Hintze, Fracture Mechanics. – 2005. – Vol. 72. – P. 163-194. 2. Smith, R. A. A brief historical overview of the fatigue of railway axles [Text], R. A. Smith, S. Hillniansen, Proceedings of Institute of Mechanical Engineering. Part F: Journal of Rail and Rapid Transit. – 2004. – Vol. 218. – P. 267-277. 3. Gerdun, V. Failures of bearings and axles in railway freight wagons [Text], V. Gerdun, T. Sedmak, V. Sinkovec, I. Kovse, B. Cene, Engineering Failure Analysis. – 2007. – Vol. 14. – P. 884-894. 4. Hirakawa, R. The analysis and prevention of failure in railway axles [Text], R. Hirakawa, K. Toyama, M. Kubota, International Journal of Fatigue. – 1998. – Vol. 20. – P. 135-144. 5. Gravier, N. Predicting the life of railway vehicle axles [Text], N. Gravier, J-J. Viet, A. Leluan, Proceedings of the 12th International Wheelset Congress (Quigdao, China, 21-25 September 1998). – Quigdao, 1998. – P. 133-146. 6. Prichiny obrazovaniia defektov na poverkhnosti zheleznodorozhnykh osei [Text], H. V. Levchenko [and other], Teoriia i praktika metallurhii. – 2012. –No 5-6. – P. 97-101. 7. Kachestvo poverkhnosti zheleznodorozhnykh osei [Text], H. V. Levchenko [and other], Metallurhicheskaia i hornorudnaia promyshlennost. – 2013. – No 1. – P. 48-52. 8. Kryvoruchko, V. N. Systema avtomatycheskoho nerazrushaiushcheho kontrolia osei kolesnykh par vahonov – optymalnoe reshenye ot otechestvennoho proyzvodytelia [Text], V. N. Kryvoruchko, A. V. Dzhahanian, A. V. Dydyk, Dopovidi 9-oi konf. "Neruinivnii kontrol", 2007. – P. 37-41. 9. Tsomuk, S. R. Novye tekhnolohii i sredstva ultrazvukovoho kontrolia kolesnykh par vahonov [Text], S. R. Tsomuk, Vahonnyi park. – 2011. – No 8. – P. 46-49. 10. Zerbst, U. Parameters affecting the damage tolerance behaviour of railway axles [Text], U. Zerbst, M. Schödel, H. T. Beier, Engineering Fracture Mechanics. – 2011. – Vol. 78, No 5. – P. 793-809. 11. Spravochnik po koeffitsientam intensivnosti napriazhenii [Text]. V 2 t. V. 1, ed. Iu. Murakami; [transl. from English] – M. : Mir, 1990. – 448 p. 12. ASTM E647-13ae1. Standard test method for measurement of fatigue crack growth rates [Text] – West Conshohocken : ASTM International, 2013. – 43 p. 13. Sorochak, A. Cyclic fracture toughness of railway axle and mechanisms of its fatigue fracture [Text], A. Sorochak, P. Maruschak, O. Prentkovskis, Transport and Telecommunication. – Vol. 16, No. 2. – 2015. – P. 158-166. 14. Maruschak, P. Effect of Load Ratio on Fatigue Failure Micromechanisms of Railway Axle Steel [Text], P. Maruschak, A. Sorochak, S. Panin, Applied Mechanics and Materials. – Vol. 770. – 2015. – P. 209-215. 15. Yasniy, O. Assessment of lifetime of railway axle [Text], O. Yasniy, Y. Lapusta, Y. Pyndus, A. Sorochak, V. Yasniy, International Journal of Fatigue. – Vol. 50. – 2013. – P. 40-46. |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ (2015) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
DMDP_2015_P_V_Yasnii-Urakhuvanniam_strukturnoi_220-224.pdf | 1,49 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | |
DMDP_2015_P_V_Yasnii-Urakhuvanniam_strukturnoi_220-224.djvu | 216,59 kB | DjVu | Переглянути/відкрити | |
DMDP_2015_P_V_Yasnii-Urakhuvanniam_strukturnoi_220-224__COVER.png | 181,76 kB | image/png | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.