Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6000

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorМарущак, Павло Орестовичuk
dc.contributor.authorСорочак, Андрій Петровичuk
dc.date.accessioned2015-10-28T13:09:42Z-
dc.date.available2015-10-28T13:09:42Z-
dc.date.created2015-09-21uk
dc.date.issued2015-09-21uk
dc.identifier.citationЯсній П. В. Урахуванням структурної неоднорідності матеріалу осі колісної пари при оцінюванні її залишкового ресурсу / П. В. Ясній, П. О. Марущак, А. П. Сорочак // IV міжнародна науково-технічна конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ — Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. — С. 220-224. — (Оцінювання залишкового ресурсу елементів конструкцій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6000-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вплив структурної неоднорідності матеріалу осі на його циклічну тріщиностійкість та запропоновано методику оцінювання залишкового ресурсу осей залізничних колісних пар. На основі запропонованої методики змодельовано підростання поверхневої втомної тріщини в осі з урахуванням зміни співвідношення півосей еліпса та параметрів циклічної тріщиностійкості.uk
dc.format.extent220-224uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВид-во ТНТУ імені Івана Пулюяuk
dc.relation.ispartofМатеріали IV міжнародної науково-технічної конференції „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“uk
dc.subjectзалізнична вісьuk
dc.subjectзалишкова довговічністьuk
dc.subjectциклічна тріщиностійкістьuk
dc.subjectструктурна неоднорідністьuk
dc.titleУрахуванням структурної неоднорідності матеріалу осі колісної пари при оцінюванні її залишкового ресурсуuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015uk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.coverage.placenameTernopiluk
dc.relation.references1. Zerbst, U. Fracture mechanics in railway applications – an overview [Text] / U. Zerbst, K. Maedler, H. Hintze // Fracture Mechanics. – 2005. – Vol. 72. – P. 163-194.uk
dc.relation.references2. Smith, R. A. A brief historical overview of the fatigue of railway axles [Text] / R. A. Smith, S. Hillniansen // Proceedings of Institute of Mechanical Engineering. Part F: Journal of Rail and Rapid Transit. – 2004. – Vol. 218. – P. 267-277.uk
dc.relation.references3. Gerdun, V. Failures of bearings and axles in railway freight wagons [Text] / V. Gerdun, T. Sedmak, V. Sinkovec, I. Kovse, B. Cene // Engineering Failure Analysis. – 2007. – Vol. 14. – P. 884-894.uk
dc.relation.references4. Hirakawa, R. The analysis and prevention of failure in railway axles [Text] / R. Hirakawa, K. Toyama, M. Kubota // International Journal of Fatigue. – 1998. – Vol. 20. – P. 135-144.uk
dc.relation.references5. Gravier, N. Predicting the life of railway vehicle axles [Text] / N. Gravier, J-J. Viet, A. Leluan // Proceedings of the 12th International Wheelset Congress (Quigdao, China, 21-25 September 1998). – Quigdao, 1998. – P. 133-146.uk
dc.relation.references6. Причины образования дефектов на поверхности железнодорожных осей [Текст] / Г. В. Левченко [и др.] // Теория и практика металлургии. – 2012. –№ 5-6. – С. 97-101.uk
dc.relation.references7. Качество поверхности железнодорожных осей [Текст] / Г. В. Левченко [и др.] // Металлургическая и горнорудная промышленность. – 2013. – № 1. – С. 48-52.uk
dc.relation.references8. Криворучко, В. Н. Система автоматического неразрушающего контроля осей колёсных пар вагонов – оптимальное решение от отечественного производителя [Текст] / В. Н. Криворучко, А. В. Джаганян, А. В. Дидык // Доповіді 9-ої конф. «Неруйнівній контроль», 2007. – С. 37-41.uk
dc.relation.references9. Цомук, С. Р. Новые технологии и средства ультразвукового контроля колесных пар вагонов [Текст] / С. Р. Цомук // Вагонный парк. – 2011. – № 8. – С. 46-49.uk
dc.relation.references10. Zerbst, U. Parameters affecting the damage tolerance behaviour of railway axles [Text] / U. Zerbst, M. Schödel, H. T. Beier // Engineering Fracture Mechanics. – 2011. – Vol. 78, № 5. – P. 793-809.uk
dc.relation.references11. Справочник по коэффициентам интенсивности напряжений [Текст]. В 2 т. Т. 1 / Под ред. Ю. Мураками; [пер. с англ.] – М. : Мир, 1990. – 448 с.uk
dc.relation.references12. ASTM E647-13ae1. Standard test method for measurement of fatigue crack growth rates [Text] – West Conshohocken : ASTM International, 2013. – 43 p.uk
dc.relation.references13. Sorochak, A. Cyclic fracture toughness of railway axle and mechanisms of its fatigue fracture [Text] / A. Sorochak, P. Maruschak, O. Prentkovskis // Transport and Telecommunication. – Vol. 16, No. 2. – 2015. – P. 158-166.uk
dc.relation.references14. Maruschak, P. Effect of Load Ratio on Fatigue Failure Micromechanisms of Railway Axle Steel [Text] / P. Maruschak, A. Sorochak, S. Panin // Applied Mechanics and Materials. – Vol. 770. – 2015. – P. 209-215.uk
dc.relation.references15. Yasniy, O. Assessment of lifetime of railway axle [Text] / O. Yasniy, Y. Lapusta, Y. Pyndus, A. Sorochak, V. Yasniy // International Journal of Fatigue. – Vol. 50. – 2013. – P. 40-46.uk
dc.relation.referencesen1. Zerbst, U. Fracture mechanics in railway applications – an overview [Text], U. Zerbst, K. Maedler, H. Hintze, Fracture Mechanics. – 2005. – Vol. 72. – P. 163-194.uk
dc.relation.referencesen2. Smith, R. A. A brief historical overview of the fatigue of railway axles [Text], R. A. Smith, S. Hillniansen, Proceedings of Institute of Mechanical Engineering. Part F: Journal of Rail and Rapid Transit. – 2004. – Vol. 218. – P. 267-277.uk
dc.relation.referencesen3. Gerdun, V. Failures of bearings and axles in railway freight wagons [Text], V. Gerdun, T. Sedmak, V. Sinkovec, I. Kovse, B. Cene, Engineering Failure Analysis. – 2007. – Vol. 14. – P. 884-894.uk
dc.relation.referencesen4. Hirakawa, R. The analysis and prevention of failure in railway axles [Text], R. Hirakawa, K. Toyama, M. Kubota, International Journal of Fatigue. – 1998. – Vol. 20. – P. 135-144.uk
dc.relation.referencesen5. Gravier, N. Predicting the life of railway vehicle axles [Text], N. Gravier, J-J. Viet, A. Leluan, Proceedings of the 12th International Wheelset Congress (Quigdao, China, 21-25 September 1998). – Quigdao, 1998. – P. 133-146.uk
dc.relation.referencesen6. Prichiny obrazovaniia defektov na poverkhnosti zheleznodorozhnykh osei [Text], H. V. Levchenko [and other], Teoriia i praktika metallurhii. – 2012. –No 5-6. – P. 97-101.uk
dc.relation.referencesen7. Kachestvo poverkhnosti zheleznodorozhnykh osei [Text], H. V. Levchenko [and other], Metallurhicheskaia i hornorudnaia promyshlennost. – 2013. – No 1. – P. 48-52.uk
dc.relation.referencesen8. Kryvoruchko, V. N. Systema avtomatycheskoho nerazrushaiushcheho kontrolia osei kolesnykh par vahonov – optymalnoe reshenye ot otechestvennoho proyzvodytelia [Text], V. N. Kryvoruchko, A. V. Dzhahanian, A. V. Dydyk, Dopovidi 9-oi konf. "Neruinivnii kontrol", 2007. – P. 37-41.uk
dc.relation.referencesen9. Tsomuk, S. R. Novye tekhnolohii i sredstva ultrazvukovoho kontrolia kolesnykh par vahonov [Text], S. R. Tsomuk, Vahonnyi park. – 2011. – No 8. – P. 46-49.uk
dc.relation.referencesen10. Zerbst, U. Parameters affecting the damage tolerance behaviour of railway axles [Text], U. Zerbst, M. Schödel, H. T. Beier, Engineering Fracture Mechanics. – 2011. – Vol. 78, No 5. – P. 793-809.uk
dc.relation.referencesen11. Spravochnik po koeffitsientam intensivnosti napriazhenii [Text]. V 2 t. V. 1, ed. Iu. Murakami; [transl. from English] – M. : Mir, 1990. – 448 p.uk
dc.relation.referencesen12. ASTM E647-13ae1. Standard test method for measurement of fatigue crack growth rates [Text] – West Conshohocken : ASTM International, 2013. – 43 p.uk
dc.relation.referencesen13. Sorochak, A. Cyclic fracture toughness of railway axle and mechanisms of its fatigue fracture [Text], A. Sorochak, P. Maruschak, O. Prentkovskis, Transport and Telecommunication. – Vol. 16, No. 2. – 2015. – P. 158-166.uk
dc.relation.referencesen14. Maruschak, P. Effect of Load Ratio on Fatigue Failure Micromechanisms of Railway Axle Steel [Text], P. Maruschak, A. Sorochak, S. Panin, Applied Mechanics and Materials. – Vol. 770. – 2015. – P. 209-215.uk
dc.relation.referencesen15. Yasniy, O. Assessment of lifetime of railway axle [Text], O. Yasniy, Y. Lapusta, Y. Pyndus, A. Sorochak, V. Yasniy, International Journal of Fatigue. – Vol. 50. – 2013. – P. 40-46.uk
dc.identifier.citationenYasnii P. V., Marushchak P. O., Sorochak A. P. Urakhuvanniam strukturnoi neodnoridnosti materialu osi kolisnoi pary pry otsiniuvanni yii zalyshkovoho resursu. International Conference "In-Service Damage of Materials, its Diagnostics and Prediction", Ternopil, TNTU, 2015, P. 220-224 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Пошкодження матеріалів під час експлуатації, методи його діагностування і прогнозування“ (2015)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.