Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/572
Назва: | Технологічні особливості відновлення спрацьованих залізничних коліс |
Інші назви: | Technological features of proceeding in the worked wheels of railways |
Автори: | Шаблій, Олег Миколайович Пулька, Чеслав Вікторович Король, Олег Іванович Сенчишин, Віктор Степанович Shabliy, O. Pulka, Ch. Korol, O. Senchushun, V. |
Бібліографічний опис: | Технологічні особливості відновлення спрацьованих залізничних коліс / Шаблій О., Пулька Ч., Король О., Сенчишин В. // Вісник ТДТУ. — 2010. — Том 15. — № 2. — С. 101-110. — (машинобудування, автоматизація виробництва та процеси механічної обробки). |
Дата публікації: | 6-кві-2010 |
Дата внесення: | 5-лис-2010 |
Видавництво: | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя |
Місце видання, проведення: | Тернопіль, Україна |
УДК: | 621.791.927.7 |
Теми: | одно і багатоелектродне наплавлення технологічні пристосування установки нагрівальні системи рідкий метал індуктори сталеві магнітопроводи дослідження the same thing and much electrode naplavlennya technological adaptations options systems of heaters liquid metal inductors steel magnitoprovodi researches |
Короткий огляд (реферат): | Представлено огляд існуючих способів відновлення робочих поверхонь кочення залізничних вагонних та локомотивних коліс, розглянуто їх переваги й недоліки та запропоновано нові напрямки відновлення зношених поверхонь, які дозволяють підвищити продуктивність і якість процесу та зменшити трудові й матеріальні затрати з використанням індукційного нагрівання. The review of existent methods of proceeding in the surfaces of wheels carriages and locomotives of railways is presented in work, their advantages and failings are considered and new directions of proceeding in threadbare surfaces are offered which allow to promote the productivity and quality of process and decrease the expenses of labours and financial related to proceeding in workings surfaces with the use of the induction heating of all working surface of simultaneously. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/572 |
ISSN: | 1727-7108 |
Власник авторського права: | © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“ |
Статус публікації : | Опубліковано раніше |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ТДТУ, 2010, Том 15, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.