Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/572

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаблій, Олег Миколайович-
dc.contributor.authorПулька, Чеслав Вікторович-
dc.contributor.authorКороль, Олег Іванович-
dc.contributor.authorСенчишин, Віктор Степановичuk
dc.contributor.authorShabliy, O.-
dc.contributor.authorPulka, Ch.-
dc.contributor.authorKorol, O.-
dc.contributor.authorSenchushun, V.-
dc.date.accessioned2010-11-05T10:59:35Z-
dc.date.available2010-11-05T10:59:35Z-
dc.date.issued2010-04-06-
dc.identifier.citationТехнологічні особливості відновлення спрацьованих залізничних коліс / Шаблій О., Пулька Ч., Король О., Сенчишин В. // Вісник ТДТУ. — 2010. — Том 15. — № 2. — С. 101-110. — (машинобудування, автоматизація виробництва та процеси механічної обробки).uk
dc.identifier.issn1727-7108-
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/572-
dc.description.abstractПредставлено огляд існуючих способів відновлення робочих поверхонь кочення залізничних вагонних та локомотивних коліс, розглянуто їх переваги й недоліки та запропоновано нові напрямки відновлення зношених поверхонь, які дозволяють підвищити продуктивність і якість процесу та зменшити трудові й матеріальні затрати з використанням індукційного нагрівання.uk
dc.description.abstractThe review of existent methods of proceeding in the surfaces of wheels carriages and locomotives of railways is presented in work, their advantages and failings are considered and new directions of proceeding in threadbare surfaces are offered which allow to promote the productivity and quality of process and decrease the expenses of labours and financial related to proceeding in workings surfaces with the use of the induction heating of all working surface of simultaneously.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectодно і багатоелектродне наплавленняuk
dc.subjectтехнологічні пристосуванняuk
dc.subjectустановкиuk
dc.subjectнагрівальні системиuk
dc.subjectрідкий металuk
dc.subjectіндукториuk
dc.subjectсталеві магнітопроводиuk
dc.subjectдослідженняuk
dc.subjectthe same thing and much electrode naplavlennyauk
dc.subjecttechnological adaptationsuk
dc.subjectoptionsuk
dc.subjectsystems of heatersuk
dc.subjectliquid metaluk
dc.subjectinductorsuk
dc.subjectsteel magnitoprovodiuk
dc.subjectresearchesuk
dc.titleТехнологічні особливості відновлення спрацьованих залізничних колісuk
dc.title.alternativeTechnological features of proceeding in the worked wheels of railwaysuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Вісник Тернопільського національного технічного університету“-
dc.coverage.placenameТернопіль, Україна-
dc.statusОпубліковано раніше-
dc.subject.udc621.791.927.7uk
Розташовується у зібраннях:Вісник ТДТУ, 2010, Том 15, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.