Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5633

Başlık: Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудування
Diğer Başlıklar: Обоснование экономической эффективности практического интернет - продвижения информационного продукта на предприятиях машиностроения
Economic efficiency substantiation of information products practical online promotion on the mechanical engineering plants
Yazarlar: Оксентюк, Роман Андрійович
Оксентюк, Роман
Oksentyuk, Roman
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Р. Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудування [Електронний ресурс] / Роман Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 1 (12). — С. 200-207. — Режим доступу до журн.: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2015/15oranpm.pdf.
Yayın Tarihi: 30-May-2015
Date of entry: 28-May-2015
Yayıncı: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
658
821
621
Anahtar kelimeler: інтернет-маркетинг
просування
веб-сайт
інтернет-магазин
інтернет-проект
інформаційний продукт
стратегія
ROI
ROMI
маркетингова ефективність
машинобудування
internet marketing
promotion
website
online shop (e-shop)
online project
information product
strategy
ROI
ROMI
marketingefficiency
mechanical engineering
Seri/Rapor No:: Випуск 1 (12);
Özet: Метою статті є аналіз показника рентабельності ROI та його адаптація для розрахунку економічної ефективності рекламної кампанії в Інтернеті. Знаючи показник рентабельності інвестицій, можна оцінити, наскільки витрати на рекламу в глобальній мережі є виправданими та прибутковими для вашого бізнесу. У даній статті автором проведено дослідження використання даного показника на прикладі веб-сайтів машинобудівних підприємств міста Тернополя. Дослідженню підлягали такі фактори як кількість відвідувачів веб-сторінок підприємств за місяць, що характеризує популярність сайту компанії, відсоток замовлень, здійснених через веб-ресурс компанії із цієї кількості відвідувачів, середня сума з однієї укладеної угоди купівлі-продажу та маржа підприємства. Коротко розглянуто та проведено розрахунок показника ROMI для машинобудівних підприємств, який є похідною від показника RОІ та проведено порівняння цих двох показників.
Целью статьи является анализ показателя рентабельности ROI и его адаптация для расчета экономической эффективности рекламной кампании в Интернете. Зная показатель рентабельности инвестиций, можно оценить, насколько затраты на рекламу в глобальной сети оправданы и прибыльными для вашего бизнеса. В данной статье автором проведено исследование использования данного показателя на примере веб-сайтов машиностроительных предприятий города Тернополя. Исследованию подлежали такие факторы как количество посетителей веб-страниц компаний за месяц, характеризующий популярность сайта компании, процент заказов, совершенных через интернет-ресурскомпании из этого количества посетителей, средняя сумма по одной заключенной сделке купли-продажи и маржа предприятия. Коротко рассмотрен и проведен расчет показателя ROMI для машиностроительных предприятий, который является производной от показателя RОИ и проведено сравнение этих двух показателей.
The profitability ratio ROI and its adaptation to calculate the economic efficiency of online advertising campaign has been analyzed. Investment profitability factor enables to estimate to what extent the advertising costs in the global network are justified and profitable for your business. The ratio use on the Ternopil mechanical engineering plants websites as a case study has been investigated by the author of the article. Such indices as the number of enterprises web pages visitors per month, indicating popularityof the company site, percentage of orders made by the visitors online, average cost of a concludedsale-purchase transaction, the enterprise margin have been studied in the paper. The ratio ROMI for the mechanical engineering plants, derived from the ROI ratio, has been considered and calculated. These two factors have also been compared.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5633
ISSN: 2223-3822
References (Ukraine): 1. Васильев Г. А. Электронный бизнес и реклама в Интернете / Г. А. Васильев, Д. А. Забегалов. – М. : ЮНИТИ, 2007. – 183 с.
2. Войскунский А. Е. Гуманитарные исследования в Интернет / Под ред. А. Е. Войскунского. – М. : Можайск-Терра, 2000. – 431 с.
3. Голик В. С. Интернет-реклама или как делаются деньги в сети / В. С. Голик, А. И. Толкачев. – М. : Издательство деловой и учебной литературы, 2006. – 106 с.
4. Грачева М. Маркетинговые исследования в Интернете — заказчики и заказы [Електронний ресурс] / М. Грачева. – Режим доступу до журн.: httр://www.gаgіn.ru/іntеrnеt/13/40.html.
5. Дейнекин Т. В. Комплексный метод оценки эффективности Интернет-рекламы в коммерческих организациях [Електронний ресурс] / Т. В. Дейнекин // Маркетинг в России и за рубежом. – 2003. – № 2. – Режим доступу: httр://burbоn.ru/аrtісlеs/dеtаіl. рhр?ЕLЕMЕNT_ ІD=4345.
6. Евдокимов Н. В. Основы контентной оптимизации. Эффективная интернет-коммерция и продвижения сайтов в интернет / Н. В. Евдокимов. – М. : Вильямс, 2007. – 160 с.
7. Жовтенко В. Продвижение веб-сайта / В. Жовтенко – Екатеринбург : Деловая книга, 2002. – 192 с.
8. Зуев М. Б. Продвижение сайтов в поисковых системах.Спасательный круг для малого бизнеса / М. Б. Зуев, П. А. Маурус, А. Г. Прокофьев. – М. : Бином, Лаборатория знаний, 2006. – 304 с.
1. Vasyl'ev H. A. Zabegalov. D.A. E-business and online advertising [Elektronnyy biznes i reklama v Internete]. Moscow, YUNITI, 2007, p. 183.
2. Voyskunskiy A. E. Studies in the Humanities Internet [Gumanitarnye issledovaniya v Internet]. Moscow, Mozhaysk-Terra, 2000, p. 431.
3. Golik V. S., Tolkachev A. I. Internet advertising, or how to make money online [Internet-reklama ili kak delayutsya den'gi v seti], 2006, p. 106.
4. Gracheva M. Market research on the Internet - customers and orders [Marketingovye issledovanija v Internete — zakazchiki i zakazy], available at: httр://www.gаgіn.ru/іntеrnеt/13/40.html.
5. Dejnekin T. V. A comprehensive method for assessing the effectiveness of Internet advertising in commercial organizations [Kompleksnyj metod ocenki jeffektivnosti Internet-reklamy v kommercheskih organizacijah]. Marketing v Rossii i za rubezhom – Marketing in Russia and abroad, 2003, Vol. 2, available at: httр://burbоn.ru/аrtісlеs/dеtаіl.рhр?ЕLЕMЕNT_ІD=4345.
6. Evdokimov N. V. Fundamentals of content optimization. Effective E-commerce and Web site promotion [Osnovy kontentnoj optimizacii. Jeffektivnaja internet-kommercija i prodvizhenija sajtov v internet]. Moscow, Vil'jams, 2007, p.160.
7. Zhovtenko V. Website Promotion [Prodvizhenie veb-sayta]. Ekaterinburg, Business books, 2002, p. 192.
8. Zuev M. B. Maurus P. A., Prokof'ev A. G. Website promotion in search engines. Lifebuoy for small businesses [Prodvizhenie sajtov v poiskovyh sistemah. Spasatel'nyj krug dlja malogo biznesa]. Moscow, Binom -knowledge Laboratory, 2006, p. 304.
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2015, Випуск 1(12)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
15oranpm.pdf1,32 MBAdobe PDFGöster/Aç
15oranpm.djvu296,53 kBDjVuGöster/Aç
15oranpm__COVER.png447,33 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.