Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5357

Tytuł: Особливості маркетингової стратегії диверсифікації для підприємств побутового сервісу й торгівлі в сільській місцевості
Inne tytuły: Features marketing diversification strategy for consumer services and rural trade
Authors: Мулярчук, Лариса Михайлівна
Mulyarchuk, Vasyl
Mulyarchuk, Larysa
Cytat: Мулярчук В. М. Особливості маркетингової стратегії диверсифікації для підприємств побутового сервісу й торгівлі в сільській місцевості / Василь Мулярчук, Лариса Мулярчук // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 46. — № 3. — С. 188-196. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
Mulyarchuk V. Features marketing diversification strategy for consumer services and rural trade / Vasyl Mulyarchuk, Larysa Mulyarchuk // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 46. — No 3. — P. 188-196.
Data wydania: 21-paź-2014
Date of entry: 16-gru-2014
Wydawca: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Place edycja: Тернопіль
UDC: 338.658.012
Słowa kluczowe: маркетингові стратегії
стратегія диверсифікація
торгово-побутові послуги
торгово-побутові сервісні підприємства
marketing strategy
diversification
trade and personal services
trade and domestic service companies
Abstract: Досліджено теоретико-методичні засади маркетингової стратегії диверсифікації, визначено її роль, проведено науковий аналіз сутності диверсифікації, а також дано характеристику торгово-побутових послуг як товару особливого роду. Доведено необхідність застосовувати стратегію диверсифікації для підприємств побутового сервісу й торгівлі в сільській місцевості. При цьому визначено певні небезпеки застосування зазначеної стратегії для підприємств торгово-побутового обслуговування, зокрема вибір неперспективного напряму розширення діяльності, недостатня компетентність менеджерів щодо управління різноплановим бізнесом, розпорошення ресурсів підприємства, значні затрати на входження до нових ринків тощо. Тому застосування диверсифікації вимагає ретельного попереднього аналізу й економічно обґрунтованого рішення.
Theoretical and methodological principles of marketing diversification strategy, were investigated its role was determined scientific analysis of the essence of the definition of diversification, was held, end also a characteristics of trade and consumer as a product at a special kind was given. The paper describes the commercial and consumer services as a commodity of a special kind, which determines the specificity of marketing strategy to diversify service enterprises, which should ultimately provide a service business of its relevance in the market. The necessity to apply diversification strategy for consumer services and trade in rural areas is proved, because it provides them with considerable competitive advantages: efficient use of resources, economies of scale, reducing dependence on suppliers, business synergy, efficient use of by-products, the distribution of investment risk. It also identifies certain risk of the of use diversification strategy for enterprises of trade and consumer services, including selection unpromising direction expansion, lack of competence of managers to manage diverse business enterprise resource dissipation, significant costs of entering to new markets, etc., so the use of diversification requires careful prior analysis and economically viable solutions.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5357
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2014, № 3 (46)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi