Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5236

Titolo: Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємства
Titoli alternativi: Marketing in the structure of material and technical support of innovative enterprise
Autori: Нагорняк, Галина
Нагорняк, Ірина
Шпилик, Світлана
Nahorniak, Halyna
Nahorniak, Iryna
Shpylyk, Svitlana
Bibliographic description (Ukraine): Г.Нагорняк. Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємства / Г.Нагорняк, І.Нагорняк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2013. — №3(42). — с.126-132 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)
Data: 2013
Date of entry: 12-dic-2014
Editore: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338
Parole chiave: маркетинг
інновація
нововведення
інноваційна діяльність
маркетинг інновацій
інноваційне підприємство
інноваційний розвиток
матеріальні ресурси
складське господарство
marketing
innovation
innovative activity
innovative marketing
innovative enterprise
innovative development
material resources
warehousing
Abstract: Розглянуто роль інноваційної моделі у забезпеченні економічного розвитку, конкурентоспроможності країни, проблеми ефективної реалізації інноваційної діяльності, використання інновацій у сучасних маркетингових інформаційних системах, дослідження ролі маркетингу інноваційного підприємства у забезпеченні його нових можливостей на конкурентних ринках. Проаналізовано важливість маркетингових заходів у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємства, обґрунтовано вплив на його інноваційний розвиток. Виявлено інноваційні пріоритети, механізми залучення й ефективного використання інновацій на засадах маркетингу. Досліджено вплив використання структури матеріально-технічного забезпечення на промисловість та будівництво, режим використання ресурсів у народному господарстві загалом. Запропоновано практичні пропозиції та теоретичні узагальнення щодо використання інструментів маркетингу в структурі матеріально-технічного забезпечення, що дасть змогу значно підвищити рівень інноваційної активності промислових підприємств, стабілізувати процес оновлення виробництва інноваційного підприємства.
The role of innovation model in promoting the economic development and competitiveness of the country, problems of effective implementation of innovation activities, the use of innovations in the modern marketing information systems and study on the role of marketing at innovative enterprise in providing of its new opportunities in competitive markets are considered in the paper. The importance of marketing activities in the structure of material and technical support of innovative enterprise is analyzed, their impact on the enterprise innovative development is substantiated. Innovative priorities, mechanisms of attraction and effective use of innovations on the principles of marketing are identified. The effect of the use of the structure of material and technical support on the industries, construction and the mode of resources use in the national economy as a whole is studied in the paper. Practical recommendations and theoretical generalizations related to the use of marketing tools in the structure of material and technical support, which will result in a significant increase of the level of industrial enterprises innovative activity and stabilization of the process of the innovative enterprise production updating are introduced. The basic objectives of the material and technical support of the innovative enterprise are identified. The methods for determining the need in material resources are offered in the paper. They are as follows: deterministic - based on the production plans and cost norms; stochastic - based on the probabilistic forecast taking into account needs for the past periods; evaluative - based on the research and statistical evaluation.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5236
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Галицький економічний вісник, 2013, № 3 (42)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.