Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5212

Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorDyachun, Olgauk
dc.date.accessioned2014-12-11T13:56:03Z-
dc.date.available2014-12-11T13:56:03Z-
dc.date.created2014-05-27uk
dc.date.issued2014-05-27uk
dc.identifier.citationДячун О. Д. Методи продажу товарів, їх класифікація / Ольга Дячун // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 45. — № 2. — С. 164-169. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).uk
dc.identifier.citationDyachun O. Goods selling methods and their classification / Olga Dyachun // Galician economic bulletin — Ternopil : TNTU, 2014. — Volume 45. — No 2. — P. 164-169.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5212-
dc.description.abstractРозглянуто сутність методів продажу товарів, точки зору щодо їх трактування. Розкрито існуючі варіанти класифікації методів продажу у роздрібній та гуртовій торгівлі, проведено їх аналіз. Зазначається, що певна невизначеність питання класифікації методів продажу характерна і для підприємств-виробників, які здійснюють збут виробів безпосередньо кінцевим споживачам. Викладено принципи побудови класифікації зазначених методів. Розроблено методи продажу товарів для ланок, які ним займаються. Звернуто особливу увагу методам продажу товарів, що використовуються підприємствами-виробниками. Це, зокрема, такі, як продаж за методом СПІН, за результатами проведення презентації й демонстрації товарів, віртуальними зразками виробів (через інтернет-магазини) та продаж за виграними тендерами.uk
dc.description.abstractThe essence of the goods selling method in the context of their interpretation are considered, the author's definition of a sale method is given. Existing variants of sale methods classification in retail and wholesale trade are examined and analyzed; it is stated that some unresolved issues of sales methods classification are also typical for manufacturers. The principles of justification for classification of these methods are formulated. The sale methods in relation to the sale levels are defined. The author pays particular attention to the selling methods used directly by the manufacturer. Such techniques as sales by SPIN method, with use of presentations and demonstrations of products, virtual samples (via On-line Stores), tender sales are discussed in detail. It is emphasized that SPIN method is the most effective and used for the sale of large and complex products. It is noted that SPIN method involves the use of four types of questions: situational, problem, pulling and steering. It is stressed that SPIN philosophy is not to impose the goods to the buyer, and the sale of what he needs.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюяuk
dc.subjectпродажuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectроздрібна торгівляuk
dc.subjectгуртова торгівляuk
dc.subjectкаталогиuk
dc.subjectвіртуальні взірціuk
dc.subjectСПІНuk
dc.subjectпрезентаціяuk
dc.subjectдемонстраціяuk
dc.subjectпідприємства-виробникиuk
dc.subjectsaleuk
dc.subjectmethoduk
dc.subjectretailuk
dc.subjectwholesaleuk
dc.subjectmanufacturersuk
dc.subjectcatalogsuk
dc.subjectvirtual samplesuk
dc.subjectSPINuk
dc.subjectpresentationuk
dc.subjectdemonstrationuk
dc.titleМетоди продажу товарів, їх класифікаціяuk
dc.title.alternativeGoods selling methods and their classificationuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“uk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc339.162.4uk
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2014, № 2 (45)



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.