Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5127

Título : Формування потоків сипкого вантажу в машинах неперервного транспорту
Otros títulos : Formation of the bulk material flows in continuous transportation machines
Autor : Рогатинська, Лілія Романівна
Rogatynskyi, Roman
Rogatynska, Liliia
Bibliographic description (Ukraine): Рогатинський Р. М. Формування потоків сипкого вантажу в машинах неперервного транспорту / Роман Рогатинський, Лілія Рогатинська // Збірник праць. Т.7: Праці Інженерно-технічної комісії / Тернопільський осередок Наукового товариства ім. Шевченка / відп. ред.: М. Андрейчин, ред. тому: П. Ясній. — Тернопіль : Джура, 2012. — Том 7. — С. 88-97. — (машинобудування, механіка, матеріалознавство).
Rogatynskyi R. Formation of the bulk material flows in continuous transportation machines / Roman Rogatynskyi, Liliia Rogatynska // Scientific collection. Vol.7: Proceedings of Technical Engineering Commission / Ternopil Branch of Shevchenko Scientific Society. — Ternopil : Dzhura, 2012. — Volume 7. — P. 88-97. — (engineering, mechanical engineering, materials science).
Fecha de publicación : 27-nov-2012
Date of entry: 26-nov-2014
Editorial : Джура
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 681.3
Resumen : В статті розглянуто концепцію моделювання потоків сипкого вантажу в машинах неперервного транспорту. Така модель передбачає узагальнений формалізований опис вибору траєкторії переміщення вантажу; вибору структурної схеми машини неперервного транспорту; робочого тягового органу з приводом; реологічної моделі вантажу; взаємодії робочих поверхонь з вантажем. Приведено загальні принципи розробки таких моделей, що дозволяє значну частину процедур вибору машин неперервного транспорту проводити на комп’ютерних моделях.
The conception of the modeling of bulk material flows in continuous transportation machines is considered. Such a model provides generalized formal description of the choice of a bulk load’s motion trajectory, the choice of a structural configuration of continuous transportation machine, a working traction organ and a drive, a rheological model for the bulk load; an interaction between the working surfaces and the bulk material. The general principles of such models development which allows performing a considerable part of the procedures neened to chose the continuous transportation machines with use of the computer models are presented.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5127
ISBN : 978-966-185-085-8
Copyright owner: © Тернопільський осередок Наукового товариства ім. Шевченка, 2012
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Збірник праць ТО НТШ, Т. 7, 2012



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.