Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5127

Назва: Формування потоків сипкого вантажу в машинах неперервного транспорту
Інші назви: Formation of the bulk material flows in continuous transportation machines
Автори: Рогатинська, Лілія Романівна
Rogatynskyi, Roman
Rogatynska, Liliia
Бібліографічний опис: Рогатинський Р. М. Формування потоків сипкого вантажу в машинах неперервного транспорту / Роман Рогатинський, Лілія Рогатинська // Збірник праць. Т.7: Праці Інженерно-технічної комісії / Тернопільський осередок Наукового товариства ім. Шевченка / відп. ред.: М. Андрейчин, ред. тому: П. Ясній. — Тернопіль : Джура, 2012. — Том 7. — С. 88-97. — (машинобудування, механіка, матеріалознавство).
Rogatynskyi R. Formation of the bulk material flows in continuous transportation machines / Roman Rogatynskyi, Liliia Rogatynska // Scientific collection. Vol.7: Proceedings of Technical Engineering Commission / Ternopil Branch of Shevchenko Scientific Society. — Ternopil : Dzhura, 2012. — Volume 7. — P. 88-97. — (engineering, mechanical engineering, materials science).
Дата публікації: 27-лис-2012
Дата внесення: 26-лис-2014
Видавництво: Джура
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 681.3
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто концепцію моделювання потоків сипкого вантажу в машинах неперервного транспорту. Така модель передбачає узагальнений формалізований опис вибору траєкторії переміщення вантажу; вибору структурної схеми машини неперервного транспорту; робочого тягового органу з приводом; реологічної моделі вантажу; взаємодії робочих поверхонь з вантажем. Приведено загальні принципи розробки таких моделей, що дозволяє значну частину процедур вибору машин неперервного транспорту проводити на комп’ютерних моделях.
The conception of the modeling of bulk material flows in continuous transportation machines is considered. Such a model provides generalized formal description of the choice of a bulk load’s motion trajectory, the choice of a structural configuration of continuous transportation machine, a working traction organ and a drive, a rheological model for the bulk load; an interaction between the working surfaces and the bulk material. The general principles of such models development which allows performing a considerable part of the procedures neened to chose the continuous transportation machines with use of the computer models are presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/5127
ISBN: 978-966-185-085-8
Власник авторського права: © Тернопільський осередок Наукового товариства ім. Шевченка, 2012
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Збірник праць ТО НТШ, Т. 7, 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.